خانهاخبار
OnePlus 6T ضدآب خواهد بود اما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند!

OnePlus 6T ضدآب خواهد بود اما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند!

رئیس وان‌پلاس در طی مصاحبه مدعی شده است که OnePlus 6T به دلیل سرعت پایین فناوری شارژ بی‌سیم از این قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد!
۱۳۹۷/۷/۱۱

وب‌سایت CNET به‌تازگی یک مصاحبه اختصاصی با Pete Lau، رئیس وان‌پلاس، داشته و در طی این مصاحبه بخشی از مشخصات پرچمدار جدید شرکت متبوع‌اش اعلام شده است. آن‌طور که رئیس OnePlus ادعا می‌کند، گوشی OnePlus 6T از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد؛ علت این موضوع، سرعت پایین فناوری شارژ بی‌سیم و همچنین گرمای زیاد در هنگام شارژ دستگاه عنوان شده است. در همین رابطه، Pete Lau اعلام کرده است:

روی این قابلیت به سختی کار می‌کنیم. در صورتی‌که شارژ بی‌سیم به سرعت فناوری Dash Charge باشد؛ بدون اینکه گرمای تولید شده (روی دستگاه) تاثیر بگذارد، اطمینان دارم که آن روز از فناوری شارژ بی‌سیم در گوشی‌های وان‌پلاس استفاده خواهیم کرد.

image

رئیس وان‌پلاس در رابطه با مقاومت OnePlus 6T در برابر نفوذ آب، اظهارنظر کرده است؛ به گفته‌ی وی، گوشی جدید این شرکت بیشترین مقاومت را در بین پرچمداران OnePlus دارد اما از آنجایی‌که چینی‌ها مایل نبوده‌اند هزینه‌ای پرداخت کنند که تأثیر منفی روی قیمت دستگاه داشته باشد، OnePlus 6T گواهی IP را به صورت رسمی دریافت نکرده است. 

شرکت چینی در تاریخ 17 اکتبر گوشی پرچمدار جدیدش را با نام تجاری OnePlus 6T معرفی خواهد کرد که متفاوت‌ترین پرچمداری است که تاکنون از سوی وان‌پلاس عرضه می‌شود. برخلاف نسل قبل که بریدگی نسبتاً ضخیمی در بالای صفحه‌نمایش خود داشت، OnePlus 6T از یک زائده بسیار کوچک به شکل قطره آب بهره می‌گیرد که دوربین سلفی گوشی درون آن جای داده شده است. ضمن اینکه خبری از سنسور اثرانگشت معمولی روی بدنه دستگاه نخواهد بود؛ OnePlus حسگر اثرانگشت را با صفحه‌نمایش گوشی ادغام کرده است و کاربر با لمس بخشی از نمایشگر می‌تواند دستگاه را آنلاک کند.

image

OnePlus 6T مانند OnePlus 6 به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد. این تراشه از هشت هسته پردازشی بهره می‌گیرد و بر مبنای فرآیند ساخت 10 نانومتری توسعه پیدا کرده است. شرکت چینی نسخه پایه پرچمدار جدیدش را برای نیمه دوم سال 2018 به شش گیگابایت رم مجهز خواهد کرد؛ البته بهترین نسخه از هشت گیگابایت رم استفاده می‌کند. انتظار داریم مدل پایه OnePlus 6T با 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود و کاربران بتوانند نسخه‌های دیگر آن‌را با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایند.

OnePlus 6T به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ پیش‌تر اعلام شده بود این مدل از سه دوربین استفاده خواهد کرد که ظاهرا این موضوع صحت ندارد. پرچمدار جدید وان‌پلاس به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز خواهد شد؛ انتظار داریم نوع پنل صفحه‌نمایش Optic AMOLED باشد. شرکت چینی، همچنین ضخامت حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را کاهش داده است اما موفق نشده تا آن‌را به طور کامل حذف کند؛ OnePlus پیش‌تر در رابطه با این طراحی در گوشی‌های اندرویدی توضح داد که برای حذف کامل حاشیه‌ی پایین نمایشگر به صفحه‌نمایش اولد انعطاف‌پذیر نیاز داریم که قیمت این پنل‌ها بالا است. به همین جهت، سازندگان اندرویدی در توسعه گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه، موفق نمی‌شوند تا حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را به طور کامل حذف کنند. 

از جمله مهم‌ترین رقبایی که برای OnePlus 6T در ماه اکتبر معرفی خواهد شد، می‌توان به پرچمداران سری میت 20 هوآوی و گوشی Pixel 3 گوگل اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)