خانهاخبار
تبلت Pixel Slate گوگل در بنچمارک گیک‌بنچ

تبلت Pixel Slate گوگل در بنچمارک گیک‌بنچ

تازه‌ترین خبر درباره تبلت Pixel Slate گوگل به نتایج بنچمارک این محصول هوشمند اشاره می‌کند. براساس اطلاعات مندرج در پایگاه GeekBench به نظر می‌رسد که حداقل یک نسخه از این تبلت 2 in 1 با پردازنده Core i7 اینتل معرفی شود.
۱۳۹۷/۷/۱۱

تبلت‌های اندرویدی برخلاف گذشته دیگر چندان محبوب نیستند اما گوگل ظاهرا هنوز ناامید نشده است و قصد دارد محصول تازه‌ای را در رقابت با آیپدهای اپل و همچنین خانواده رو به رشد سرفیس‌های مایکروسافت معرفی کند.

لپتاپ‌های مجهز به سیستم عامل کروم در میان اساتید و دانشجویان بسیار محبوب هستند و حالا قرار است شاهد تغییر در ظاهر، مشخصات فنی و همچنین بازه قیمت نهایی در مدل‌های تازه‌تر این محصولات هوشمند باشیم. حالا تبلت‌های مجهز به سیستم عامل کروم در راه هستند و سازندگان در تلاش هستند این محصولات هوشمند کوچک را به اندازه کافی مناسب استفاده در کلاس‌های درس توسعه دهند تا بتوانند آیپدهای اپل را شکست دهند. در همین راستا گزارش شده است که گوگل به زودی اولین تبلت – لپتاپ کروم خود را به نام Pixel Slate معرفی می‌کند و این سیستم عامل نرم افزاری را بیش از پیش ترویج می‌دهد.

image

تبلت 2 in 1 تازه گوگل به نام Pixel Slate که با اسم رمز Nocturne در دست توسعه قرار دارد از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعدد و سطح بالا بهره می‌برد و همچنین قرار است از ویندوز 10 هم پشتیبانی کند.

این محصول هوشمند تازه حالا همچنین در پایگاه بنچمارک GeekBench دیده شده و امتیازهای قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. براساس اطلاعات مندرج در این نتایج Pixel Slate از پردازنده Core i7 قدرت می‌گیرد و 16 گیگابایت رم دارد.

البته 8500Y پرسرعت‌ترین پردازنده Core i7 نیست و پیش از این هم با Amber Lake معرفی شده است. این چیپست با معماری 14 نانومتری کمپانی اینتل توسعه یافته است و با قدرت 1.5 گیگاهرتز به همراه TDP 5 واتی و پشتیبانی از فرکانس 4.2 گیگاهرتزی Turbo Boost پردازش می‌کند.

image

به عبارت دیگر این پردازنده برای تعبیه در یک دستگاه 2 in 1 کوچک با تمرکز روی بهینه سازی مصرف انرژی بسیار مناسب است. گفته می‌شود که Pixel Slate با صفحه کلید جداشونده توسعه می‌یابد و همچنین به قیمت مناسبی روانه بازار می‌شود. انتظار می‌رود قیمت این محصول تازه چیزی بین لپتاپ‌های تغییرپذیر و پیکسل بوک‌های سال گذشته باشد.

البته ممکن است گوگل Pixel Slate را در یک نسخه مجهز به پردازنده Amber Lake Core i5 به همراه 8 گیگابایت رم هم معرفی کند. همچنین احتمال عرضه نسخه‌های سطح بالاتر با کانفیگ‌های پیشرفته‌تر وجود دارد اما هنوز اطلاعات رسمی در این باره منتشر نشده است.

از طرفی نتایج بنچمارک‌ها الزاما صحیح نیستند و برای مثال، ممکن است Pixel Slate اصلا با سیستم عامل اندروید 9.0 پای معرفی نشود. همان‌طور که می‌دانید، تبلت دوکاره Pixel Slate قرار است از سیستم عامل کروم بهره ببرد پس احتمال مجهز شدنش به اندروید منتفی خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)