خانهاخبار
HMD میزبان مراسمی در تاریخ ۱۹ مهر خواهد بود

HMD میزبان مراسمی در تاریخ ۱۹ مهر خواهد بود

شرکت HMD اعلام کرده که این شرکت از محصولات جدیدی با برند نوکیا در تاریخ ۱۹ مهرماه رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۱۰

چندی پیش بود که شرکت HMD به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت رویدادی مطبوعاتی را در تاریخ ۴ اکتبر برگزار خواهد کرد؛ رویدادی که احتمالا یا برای رونمایی از محصولات جدید است، و یا صرفا برای اعلام عرضه جهانی دو تلفن هوشمند Nokia 6.1 و Nokia 5.1، اما به نظر می‌رسد که این شرکت برنامه‌های بیشتری هم دارد، چرا که به گفته این شرکت، HMD قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر و یا به عبارتی ۱۹ مهر سال جاری، مراسمی دیگر را برگزار خواهد کرد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که گفتیم، تا به امروز تصور می‌شد که HMD و نوکیا تنها در تاریخ ۴ اکتبر میزبان یک مراسم خواهند بود، اما به نظر می‌رسد که ۱۱ اکتبر برای برگزاری یک مراسم دیگر تدارک دیده شده است. در دعوت‌نامه این شرکت، صرفا اعلام شده که این شرکت یک رونمایی مهم دارد و به جز آن، هیچ نشانه دیگری از محصول تازه‌ای به چشم نمی‌خورد. منبع این مطلب ادعا می‌کند که محصول جدید نوکیا در همان تاریخ ۴ اکتبر رونمایی خواهد شد و این مراسم دوم صرفا برای اعلام برخی موضوعات تازه در این شرکت است.

همچنین کسانی که انتظار دارند محصول جدید HMD یعنی Nokia 9 را در این مراسم ببینند، باید در نظر داشته باشند که این محصول بنابر دلایلی نامشخص تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی تاخیر خورده است و فعلا نباید انظار رونمایی این محصول مرموز نوکیا را داشت. البته بد نیست یادآوری کنیم که HMD محصول معرفی نشده‌ای به نام Nokia 7.1 را نیز در دست توسعه دارد، پس شاید ۱۱ اکتبر مراسمی برای رونمایی از این محصول باشد، هرچند بهترین کار آن است که صبر کنیم تا HMD و نوکیا، این دو مراسم را برگزار کرده تا ببینیم که چه برنامه‌هایی برای کاربران تدارک دیده اند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۱۱
امسال سال نوکیا هست. دلار هم ک داره میاد پایین، همه می رن نوکیا می خرن