خانهاخبار
نام پرچمدار بعدی نوکیا احتمالا Nokia 9 PureView خواهد بود

نام پرچمدار بعدی نوکیا احتمالا Nokia 9 PureView خواهد بود

براساس گزارش یک منبع معتبر، HMD قصد دارد که از عنوان تجاری PureView در پرچمدار بعدی خود، Nokia 9 استفاده کند.
۱۳۹۷/۷/۱۰

نزدیک به دو ماه پیش بود که شرکت HMD با خرید نام تجاری PureView، این عنوان را به نام خود ثبت کرد که پیش از این، شاهد استفاده از این برند در تلفن‌های هوشمند نوکیا بودیم. در آن زمان دقیقا مشخص نبود که HMD به چه دلیل چنین عنوان تجاری را خریداری کرده است، اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد عنوان PureView را در جدیدترین تلفن هوشمند آتی خود یعنی نوکیا ۹ استفاده کند. آیا این یعنی که پرچمدار پرحاشیه نوکیا با نام Nokia 9 PureView عرضه خواهد شد؟ برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

در همین ابتدا باید اعلام کنیم که این موضوع هنوز به طور رسمی توسط HMD تایید نشده است، اما منبعی که این خبر را منتشر کرده، یک منبع نسبتا معتبر است؛ پس شاید در نهایت این خبر صحت داشته باشد. اصولاً عبارت PureView برای اولین بار در تلفن هوشمند Nokia 808 PureView بکار رفت و اگر با این محصول آشنا باشید، حتما می‌دانید که این تلفن هوشمند نوکیا با دوربین ۴۰ مگاپیکسلی خود در آن زمان هیاهوی زیادی را ایجاد کرد. حال استفاده مجدد از این عنوان در محصول جدید نوکیا و HMD می‌تواند به این موضوع اشاره کند که محصول بعدی این دو، از دوربینی فوق العاده برخوردار خواهد بود.

تلفن‌های هوشمند نوکیا در گذشته به داشتن دوربین‌هایی کم رقیب و عالی شهرت داشتند و به نظر می‌رسد که Nokia 9 PureView یک جایگزین کاملا لایق برای نوکیا ۸۰۸ باشد. شایعات مختلفی به استفاده از فناوری‌های تازه همچون به کار گیری ۵ لنز دوربین مختلف در این محصول خبر داده اند که عملا در هیچ تلفن هوشمند دیگری یافت نمی‌شود، البته استفاده از لنز معروف زایس در این محصول را نیز نباید فراموش کرد.

درکل با وجود این اطلاعات، به نظر می‌رسد که HMD بزنامه‌ای برای عرضه این محصول در سال ۲۰۱۸ ندارد و باید یک سال دیگر برای عرضه آن صبر کنیم. نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که Nokia 9 PureView یک جایگزین مناسب برای نوکیا ۸۰۸ و درکل یک تلفن هوشمند موفق خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

sgetr1

۱۳۹۷/۷/۱۹
سلام اگه سامسونگ فنی برو در مورد شرکتتون نظر بده

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۱۱
افسوس قیمتش روی 10 میلیون تومنه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۱۰
اون زمانی که نوکیا عرض‌اندام میکرد "اپل" نبود. از وقتی که اپل آمد ریشهء نوکیا را خشک کرد، مثل گازوئیلی که بریزی پای درخت