خانهاخبار
میان رده سطح بالای Galaxy A9s سامسونگ با دوربین چهارگانه معرفی می‌شود

میان رده سطح بالای Galaxy A9s سامسونگ با دوربین چهارگانه معرفی می‌شود

سامسونگ چند مدل میان رده تازه و سطح بالا را از سری Galaxy A در دست توسعه دارد. یکی از این مدل‌ها که با نام Galaxy A9 Pro (2018) و دوربین اصلی چهارگانه آن را می‌شناسیم، ظاهرا قرار است تحت عنوان Galaxy A9s معرفی شود.
۱۳۹۷/۷/۹

در خلال هفته‌های اخیر شایعه‌هایی مبنی بر احتمال معرفی یک گوشی سطح بالای سامسونگ به نام Galaxy A9 Pro (2018) منتشر شد. این گوشی میان رده قرار است در کنار همه مشخصات فنی و ظاهری مدرنش همچنین از دوربین اصلی با لنزهای 4 گانه بهره ببرد و اولین گوشی هوشمندی باشد که تا به حال با چنین سیستمی توسعه یافته است. از طرفی حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند این گوشی تحت عنوان Galaxy A9 Pro معرفی نمی‌شود و سامسونگ نام دیگری را برای آن برگزیده است.

این گوشی میان رده سطح بالا ظاهرا قرار است تحت عنوان Galaxy A9s روانه بازار شود. البته در حال حاضر پیش بینی می‌شود که Galaxy A9s درواقع اسم گوشی مذکور برای بازار چین باشد و شاهد عرضه آن با نام متفاوت‌تری در بازارهای اروپایی باشیم. شایان ذکر است که سامسونگ در حال حاضر هیچ گوشی هوشمندی را از سری  Galaxy A9 خارج از کشور چین عرضه نکرده است.

image

منبع انتشار گزارش پیش رو همچنین اضافه کرده است که سامسونگ یک گوشی دیگر هم از سری Galaxy A را در دست توسعه دارد. در حال حاضر اطلاعات مشخصی در این باره در دسترس نیست اما پیش بینی می‌شود که منظور از این گوشی Galaxy A6s باشد. پیش از این انتظار می‌رفت این میان رده سطح بالا به نام Galaxy P30 و در کنار یک مدل پلاس معرفی شود اما روز گذشته خبر مرتبطی منتشر شد و ادعا کرد که معرفی گوشی‌های هوشمند تازه سامسونگ از سری Galaxy P منتفی است. براساس این اطلاعات انتظار می‌رود Galaxy A6s و A6s Plus با دوربین اصلی دوگانه معرفی شوند.

سامسونگ تأیید کرده است که رویداد تازه‌ای ‌را به نام 4X Fun در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) برگزار می‌کند و انتظار می‌رود که در خلال برگزاری این رویداد شاهد رونمایی از Galaxy A9s، A6s و A6s Plus باشیم. پیش بینی می‌شود این گوشی‌ها ابتدا روانه بازار چین شوند و مدتی پس از آن به سایر بازارهای جهانی راه یابند.

گفته می‌شود سیستم دوربین اصلی 4 گانه در Galaxy A9 Pro (2018) به لنز 8 مگا پیکسلی با زاویه باز 120 درجه، لنز اصلی 24 مگا پیکسلی، لنز 10 مگا پیکسلی تله فوتو و همچنین یک لنز 5 مگا پیکسلی دیگر مجهز شده است و از یک لنز 24 مگا پیکسلی Sony IMX576 هم برای ثبت تصاویر سلفی بهره می‌برد. این گوشی همچنین صفحه نمایش 6.28 اینچی AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 هم قدرت می‌گیرد. انتظار می‌رود ظرفیت باتری این میان رده سطح بالا 3720 میلی آمپر ساعت باشد و دوربین آن از امکان بزرگنمایی اپتیکال تا 4 برابر پشتیبانی کند. دکمه فیزیکی در طراحی این گوشی جایی ندارد اما کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش هم الزاما منجر به تعبیه حسگر اثرانگشت زیر پنل نشده‌اند. حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی Galaxy A9s دیده می‌شود و دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا هم در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا سلحشور

۱۳۹۷/۷/۹
جالبه سامسونگ همیشه از تراشته های قدیمی استفاده میکنه . چرا از Snapdragon 710 یا حتی 670 استفاده نکرده !
بعد به نظر شخصی خودم استفاده از یک لنز خوب به چندین لنز بدرد نخور میرزه.