خانهاخبار
تصویر زنده پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با حسگر اثرانگشت زیر صفحه و دوربین پاپ‌آپ

تصویر زنده پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با حسگر اثرانگشت زیر صفحه و دوربین پاپ‌آپ

پرچمدار Mi MIX 3 بار دیگر در تصاویر زنده فاش شد. در ویدیوی بسیار کوتاه منتسب به این گوشی ساز و کار دوربین کشویی و همچنین سرعت عملکرد حسگر اثرانگشت زیر صفحه به نمایش گذاشته شده است.
۱۳۹۷/۷/۹

تا به حال تصاویر زنده متعددی منتسب به گوشی هوشمند Mi MIX 3 منتشر شده است و تقریبا مطمئن هستیم که شیائومی قصد دارد این پرچمدار تازه را با طراحی دوربین کشویی یا پاپ آپ معرفی کند. علاوه بر تصاویر قبلی حالا شاهد افشای تصاویر و ویدیوی زنده تازه‌تری هستیم که این طراحی خلاقانه را بار دیگر مورد تأیید قرار می‌دهد. طراحی Mi MIX 3 از این نظر کاملا با نسل‌های قبلی در این سری محبوب متفاوت دیده می‌شود و قرار است شاهد رونمایی آن با نسبت تصویر بالاتری باشیم. پیش از این Mi MIX، Mi MIX 2 و Mi MIX 2s با حاشیه‌های باریک معرفی شده بودند اما شیائومی همه تلاش خود را در توسعه نسل سوم پرچمداران Mi MIX به کار بسته است تا به ایده طراحی بودن حاشیه مفهومی تازه ببخشد.

image

در تصویر مقابل شاهد هستیم که همه گوشه‌های اطراف بدنه تار شده‌اند تا احتمالا از افشای طراحی دکمه‌های کناره بدنه جلوگیری شود. به جز دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا گفته می‌شود که Mi MIX 3 قرار است با دکمه اختصاصی Xiao AI معرفی شود و در تصویر هم به خوبی می‌توان صفحه تنظیمات این قابلیت را مشاهده کرد. تصویر این صفحه روز گذشته برای اولین بار منتشر شد و اطلاعاتی را درباره چگونگی استفاده از دکمه Xiao AI به منظور روشن و بیدار کردن گوشی افشا کرد. کاربران همچنین قادر خواهند بود از این دکمه تازه مانند دستیار هوشمند بیکسبی در سامسونگ استفاده کنند و سوالات خود را با فشردن و نگه داشتنش بپرسند.

علاوه بر تصویر فوق همچنین ویدیوی کوتاه و زنده دیگری با فرمت GIF منتشر شده است که سرعت باز کردن قفل گوشی به کمک حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این می‌توان به خوبی نحوه باز شدن اسلاید کشویی که در بدنه گوشی قرار گرفته و حسگرهای مختلف ازجمله دوربین سلفی در آن تعبیه شده‌اند را هم مشاهده کرد.

image

شیائومی در توسعه Mi MIX 3 بیش از هر چیز بر ارائه طراحی کاملا بدون حاشیه و بدون ناچ تمرکز کرده و همین موضوع باعث شده است مجبور شود دوربین سلفی را در موقعیت دیگری تعبیه کند. در حال حاضر اطلاعات فنی چندانی در این زمینه منتشر نشده است و احتمالا باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی در توضیح این طراحی خلاقانه چه توضیحی ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود پرچمدار Mi MIX 3 از پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم همراه شود. این گوشی همچنین به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و انتظار می‌رود لنز اصلی 20 مگا پیکسلی آن از قابلیت‌های OIS و EIS پشتیبانی کند. پرچمدار تازه شیائومی ممکن است از قابلیت شارژ بی سیم هم پشتیبانی کند و به قیمت ارزانی در حدود 550 دلار به بازار راه یابد.

برخی گزارش‌های مرتبط مدعی شده‌اند که پرچمدار Mi MIX 3 از شبکه ارتباطی 5G هم پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این مدل تازه در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی به بازار راه می‌یابد و کاربران قادر خواهند بود در صورت تمایل آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD ارتقا دهند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)