خانهاخبار
مهراب قاسم خانی باز هم ضد سانسور، این بار هم صدا با چیلیوری

مهراب قاسم خانی باز هم ضد سانسور، این بار هم صدا با چیلیوری

این روزها سانسور کردن نظرات کاربران حتی به کسب و کارهای اینترنتی نیز رسیده. اتفاقی که صدای بسیاری از مخاطبان این دسته از کسب و کارها را در آورده است. علی رغم اینکه بسیاری از سایت‌ ها یا اپلیکیشن ‌های مرتبط با حوزه کسب و کار، امکانی را فراهم آورده‌ اند تا کاربران بر روی محصولات و یا خدمات مورد ارایه آن ‌ها، ابراز نظر کنند، اما بعضی از این کسب و کارها متعهد به نمایش نظرات مشتریان خود نیستند.
۱۳۹۷/۷/۹

حذف نظرات کاربران اگرچه ممکن است در کوتاه مدت از عوارضی که منجر به کاهش فروش می‌ شود جلوگیری کند، اما در بلند مدت قطعاً کاربران هوشمند اینترنت به آن پی خواهند برد و در نتیجه علاوه بر کاهش اعتماد مشتریان، وجهه برندهای سانسور کننده، دچار آسیب می ‌شود.

بر خلاف این جریانی که ظاهراً چند مدتی است در میان برخی پیشتازان بازار کسب و کارهای اینترنتی باب شده است، چیلیوری به عنوان یک سرویس سفارش آنلاین غذا، از ابتدای آغاز به کار خود راه دیگری را برگزیده است. 
چیلیوری علاقه‌ای به سانسور نظرات کاربران خود ندارد. راه و روش چیلیوری  از ابتدا این بوده است: هیچ گاه کاربران خود را سانسور نکنیم.
این سرویس سفارش غذا، هشتگی را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کرده تا کاربران تجربه خود از سانسور را با دیگران به اشتراک بگذارند. #سانسور_نکنیم، امروز نماد حرکت کسب و کارهای آنلاین به سوی یک فضای بدون سانسور است. چیلیوری از مخاطبان خود خواسته که اگر تجربه ای از سانسور شدن در فضای آنلاین دارند با این هشتگ، تجربه خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
به همین دلیل مهراب قاسم خانی، هنرمند و فیلمنامه‌نویس مشهور طنز که خود از چهره‌های سانسور گریز محسوب می ‌شود، در این مسیر به چیلیوری پیوسته و با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام و توئیتر خود، علاوه بر حمایت از چیلیوری، از سانسور در حوزه کسب و کارها انتقاد کرده است. در این ویدیو مهراب قاسم خانی از مخاطبان خود دعوت می‌ کند تا در صورتی که قصد سفارش غذا دارند، با استفاده از سایت و اپلیکیشن چیلیوری، نظرات کاربران دیگر را در صفحه رستوران‌ها مشاهده کنند و غذای خود را آنلاین سفارش دهند. در نهایت نیز با انتشار نظرات واقعی و بدون سانسور خود، برای یک سفارش مناسب، به دیگر کاربران کمک کنند.

image

علاوه بر همه این ‌ها، چیلیوری در حال حاضر کمپینی را به منظور همراه کردن دیگر کسب و کارهای اینترنتی و هم چنین، جلب حمایت کاربران از روش خود در مبارزه با سانسور به راه انداخته است. در این کمپین، تا 20 مهرماه، کاربران درباره غذایی که قبلاً از چیلیوری سفارش داده یا جدیداً سفارش می ‌دهند ، نظرات خود را در وب سایت یا اپلیکیشن آن منتشر می ‌کنند و به این ترتیب در یک قرعه کشی شرکت داده می‌ شوند. 5 نفر از برندگان این قرعه ‌کشی در یک مهمانی ویژه با میزبانی چیلیوری به رستوران گردون برج میلاد می ‌روند تا یک شام به یادماندنی را در کنار گپ و گفت با مهراب قاسم خانی تجربه کنند.
شما هم با شرکت در کمپین «سانسور نکنیم» نظر خود را درباره تجربه سفارش غذای خود از چیلیوری در وبسایت یا اپلیکیشن آن به اشتراک بگذارید و برنده یک شام جذاب با حضور مهراب قاسم خانی در رستوران گردون برج میلاد باشید.

برای شرکت در این کمپین روی لینک زیر کلیک کنید:

سانسور نکنیم

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Mr.Mashti

۱۳۹۷/۷/۹
خب برای اینکه نگین من دشمن هستم....دیجی کالا یکی از بدترین سایت ها برای ثبت نظر هستش...چون تک تک نظر ها برسی میشه و درصورتی که فروشنده خودشون باشن نظر رو منتشر نمی کنند! (ممنون میشم این نظر من منتشر بشه =) )

Mr.Mashti

۱۳۹۷/۷/۹
نظرات من که همیشه هم همراه با ادب است در این سایت پاک میشه و یا منتشر نمیشه...پس لطفا از خودتون شروع کنید....باتشکر

erfan

۱۳۹۷/۷/۹
الان این مطلب چه ربطی به موبایل یا ماشین داشت؟

حبیب

۱۳۹۷/۷/۸
مثلا میشه فش داد؟

افسر

۱۳۹۷/۷/۸
نمونه این موضوع مطلب شما:
من از دیجیکالا خرید کردم و نوشت تحویل 3 تا 4 روزه
شش روز گذشت وضعیت محموله تغییری نکرد زنگ زدم گفتم چرا ارسال نمی کنید گفتن از تامین کننده با مشکل مواجه شدیم اگر میخواید تا وجهتون رو برگردونیم
گفتم خب تو بازار که گرون شده وجه الان بدردم نمی خوره خود محصول رو مگه به تعداد نمی فروشین و همچنان برای سفارش موارد بیشتر بازه چرا اگر ندارید دارید همچنان می فروشید؟
یازده روز طول کشید تا ارسال کنند و چهارده روزه دستم رسید اینو کامنت کردم و تاخیر در ارسالشون رو نوشتم تو نظرات محصول و بعد از دو هفته در حال بررسی زدن رو نظرم آخر سرم منتشر نکردن
دیجی کالا همیشه نظری که به نفعش نباشه تایید نمی کنه باید فقط ازش به به و چه چه کنی تا تایید کنه
یه عذر خواهی بعضی وقتها از مشتریا کنی بد نیست دیجی کالا