خانهاخبار
تصویر پرچمدار Pixel 3 XL در سه رنگ مشکی، سفید و سبز

تصویر پرچمدار Pixel 3 XL در سه رنگ مشکی، سفید و سبز

تصاویر رندری تازه منتشر شده، گوشی پرچمدار Pixel 3 XL را در سه رنگ به نمایش می‌گذارد؛ جذاب‌ترین رنگ پرچمدار جدید گوگل، رنگ سبز یا نعنایی است.
۱۳۹۷/۷/۸

گوگل امسال گوشی Pixel 3 XL را در سه رنگ عرضه خواهد کرد؛ برخلاف نسل قبل که تنها در دو رنگ معرفی شده بود. به همراه رنگ مشکی و سفید، Pixel 3 XL در یک رنگ دیگر یعنی سبز عرضه خواهد شد و تصاویر رندری تازه منتشر شده، پرچمدار 6.4 اینچی گوگل را در سه رنگ مختلف به نمایش می‌گذارد. لازم به‌ذکر است که تصاویر تازه منتشرشده رسمی نیست؛ بلکه توسط یک طراح طراحی شده است. 

image

 مانند نسل‌های قبل، طراحی دو رنگ پرچمداران گوگل حفظ خواهد شد؛ البته در تصاویر رندری تازه ارائه شده، اشکالاتی جزئی وجود دارد. از جمله اینکه رنگ سفید گوشی Pixel 3 XL، دکمه‌ی پاوری به رنگ سبز خواهد داشت؛ در صورتی‌که در تصاویر جدید دکمه‌ی پاور به رنگ نارنجی است. در قاب پشتی رنگ سفید Pixel 3 XL از دو رنگ مختلف استفاده شده است؛ در تصاویر جدید این تفاوت مشاهده می‌شود. نسخه مشکی گوشی 6.4 اینچی که در رندرهای جدید مشاهده می‌شود؛ طراحی مشابه با Pixel 2 XL دارد اما هنوز مشخص نیست آیا گوگل برای پرچمدار آینده خود، تغییری در رنگ مشکی ایجاد خواهد کرد یا خیر.

image

در رابطه با پرچمداران جدید گوگل باید گفت که Pixel 3 و Pixel 3 XL به یک دوربین در قاب پشتی مجهز شده‌اند؛ خبری از عرضه پرچمداران 2018 غول جست‌وجو با دوربین اصلی دوگانه نیست. با این‌حال، هر دو گوشی از دوربین سلفی دوتایی استفاده می‌کنند؛ در گوشی Pixel 3 XL که بریدگی در بالای صفحه‌نمایش اعمال شده، سنسورهای دوربین سلفی در دو طرف بلندگوی مخاطب جای گرفته است اما در گوشی Pixel 3 که طراحی مانند Pixel 2 XL دارد، دوربین‌های سلفی در یک طرف حاشیه‌ی بالای نمایشگر جای داده شده است. 

image

پرچمداران آینده گوگل با قاب پشتی از جنس شیشه عرضه خواهند شد؛ خبری از فلز در پنل پشتی دستگاه نیست. همین موضوع باعث شده تا Pixel 3 و Pixel 3 XL از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کنند. گوگل همچنان حسگر اثرانگشت را در قاب پشتی جای خواهد داد؛ ظاهرا غول جست‌وجو تصمیمی برای عرضه پرچمداران جدید خود با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ندارد. 

image

تاکنون بسیاری نسبت به طراحی پرچمدار Pixel 3 XL خرده گرفته‌اند؛ بسیاری مدعی هستند که پرچمدار 6.4 اینچی گوگل طراحی جذابی ندارد. ضمن اینکه زائده بالای صفحه‌نمایش به صورت غیرعادی بزرگ است! غول جست‌وجو حتی ضخامت حاشیه‌ی پایین نمایشگر را کاهش نداده است؛ ظاهرا در حاشیه‌ی موجود در پایین صفحه‌نمایش از یک بلندگو استفاده خواهد شد و به کمک بلندگوی بالای نمایشگر، صدای استریو ارائه می‌شود. Pixel 3 XL به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد و چهار گیگابایت رم دارد؛ مدل پایه به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و نسخه رده‌بالا با 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. این مدل از باتری 3430 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. در رابطه با دوربین اصلی باید گفت که گوگل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده کرده است؛ برای دوربین سلفی نیز از ترکیب دو سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که یکی از آن‌ها لنزی با F1.8 دارد و به فوکوس خودکار مجهز شده است و دیگری واید بوده و فوکوس ثابت دارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۷/۹
رنگ سبزش خیلی خاصه