خانهاخبار
صدور مجوز رسمی برای Nokia 7.1 Plus؛ پنل 6.2 اینچی و پردازنده اسنپ‌دراگون 710

صدور مجوز رسمی برای Nokia 7.1 Plus؛ پنل 6.2 اینچی و پردازنده اسنپ‌دراگون 710

گوشی تازه Nokia 7.1 Plus موفق شده است مجوز رسمی دریافت کند و بدین ترتیب برخی مشخصات فنی و کلیدی‌اش هم فاش شده‌اند. براساس این اطلاعات به زودی شاهد رونمایی از مدل مذکور با پنل نمایش 6.2 اینچی، پردازنده 2.2 گیگاهرتزی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی خواهیم بود.
۱۳۹۷/۷/۸

گوشی میان رده و سطح بالای Nokia 7.1 Plus که قرار است به زودی در ماه اکتبر به همراه Nokia 7.1 معرفی شود، حالا مجوز رسمی دریافت کرده و مشخصات فنی آن منتشر شده است.

همچنان منتظریم آژانش رگولاتوری تصاویر زنده این گوشی تازه را هم به فهرست مشخصات اضافه کند اما باتوجه به تصاویر رندری که پیش از این منتسب به Nokia 7.1 Plus منتشر شده‌اند می‌توان گفت که این گوشی با بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه توسعه می‌یابد. در فهرست مشخصات همچنین به ابعاد 154.8 × 75.76 × 7.97 میلی متر برای این مدل اشاره شده است. با توجه این ابعاد نتیجه می‌گیریم مدل Nokia 7.1 Plus علی رغم بهره گرفتن از پنل نمایش 6.18 اینچی همچنان کمی کوچک‌تر از Nokia 7 Plus در ابعاد 158.4 × 75.6 × 8 میلی متر با پنل نمایش 6 اینچی خواهد بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این میان رده تازه هم از دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. براساس اطلاعات مندرج در فهرست مشخصات آن به نظر می‌رسد که لنزهای این دوربین دوگانه 13 و 12 مگا پیکسلی باشند و همچنین یک لنز 20 مگا پیکسلی هم برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلوی آن قرار گیرد.

image

درباره مشخصات فنی داخلی هم باید به پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتزی اشاره کنیم. در فهرست مشخصات به طور دقیق از اسم پردازنده یاد نشده است اما با توجه به مشخصاتش حدس می‌زنیم همان پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 باشد. پیش از این هم تأیید شده بود که Nokia 7.1 Plus از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و البته شاهد رونمایی از یک نسخه سطح بالاتر آن هم با کانفیگ 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا خواهیم بود. ظرفیت باتری گوشی مذکور معادل 3400 میلی آمپر ساعت گزارش شده و جالب است که برخلاف انتظار قبلی احتمالا با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو به جای اندروید 9.0 پای رونمایی خواهد شد.

میان رده سطح بالای Nokia 7.1 Plus در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) رسما معرفی می‌شود. این گوشی قرار است در رنگ‌های آبی، قرمز و نقره‌ای به بازار راه یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)