خانهاخبار
موارد جدیدی از قابلیت‌های در ویدیوی تبلیغاتی Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل

موارد جدیدی از قابلیت‌های در ویدیوی تبلیغاتی Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل

تصاویر و ویدیوی تبلیغاتی فاش شده از پرچمدار جدید گوگل نشان می‌دهد که Pixel 3 و Pixel 3 XL با چه ویژگی‌هایی به بازار عرضه خواهند شد.
۱۳۹۷/۷/۸

گوگل در تاریخ 9 اکتبر با معرفی پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL، رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند را به اوج باز می‌گرداند؛ پرچمداران امسال گوگل از جمله موردانتظارین گوشی‌های 2018 محسوب می‌شوند که براساس گزارش‌های مختلف، با قابلیت‌های جدیدی همراه خواهند بود. غول جست‌وجو همچنان پرچمداران جدیدش را با یک دوربین در قاب پشتی عرضه خواهد کرد اما Pixel 3 و Pixel 3 XL از دوربین سلفی دوگانه استفاده می‌کنند. شایعه شده است این دو مدل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی خواهند داشت.

image

تصاویر و ویدیوهای جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به بخش بازاریابی پرچمداران آینده گوگل است که پیش از موعد فاش شده. هر دو گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL به صورت پیش‌فرض، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید پای 9.0 را اجرا می‌کنند و ضمن اینکه رابط‌کاربری آن‌ها مبتنی بر ژست حرکتی خواهد بود. حتما می‌دانید که دکمه‌ی Home از سیستم‌عامل اندروید کنار گذاشته شده است و نوار لمسی کوچکی که شباهت زیادی به Home Bar آیفون 10 دارد، جای کلیدهای لمسی Back، Home و Overview را گرفته است. در صفحه اصلی، تنها کافی است تا یک‌بار انگشت خود را روی دکمه‌ی Home به سمت بالا حرکت دهید تا به برنامه‌های در حال اجرا دسترسی داشته باشید؛ در این صفحه‌ نیز با سوایپ به سمت بالا، App Drawer نمایش داده خواهد شد که تمامی برنامه‌های نصب شده روی سیستم‌عامل اندروید را نشان می‌دهد. همچنین سوایپ به پایین از بالای صفحه‌نمایش دسترسی به پنل نوتیفیکیشن‌ها را ممکن می‌کند؛ البته می‌توانید به این پنل از طریق  کشیدن انگشت خود به سمت پایین روی حسگر اثرانگشت دسترسی داشته باشید. 

image

مانند پرچمدارانی که سال 2017 توسط گوگل عرضه شده است، Pixel 3 و Pixel 3 XL قابلیتی با نام Active Edge دارند؛ با فشردن لبه‌های گوشی، دستیار صوتی گوگل اسیستنت اجرا خواهد شد. دیگر قابلیت‌های سخت‌افزاری شامل یک‌بار ضربه روی نمایشگر به منظور روشن شدن دستگاه و دو بار فشردن دکمه پاور برای دسترسی سریع به دوربین است. بد نیست اشاره کنیم که رابط‌کاربری دوربین برای پرچمداران جدید گوگل بازطراحی شده است تا بدین شکل، دسترسی به قابلیت‌های مختلف ساده‌تر شود.

Pixel 3 XL با نمایشگر 6.4 اینچی و Pixel 3 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی عرضه خواهد شد؛ برخلاف مدل کوچک‌تر، پرچمدار 6.4 اینچی گوگل در سال 2018 در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد که دوربین سلفی دوگانه، بلندگوی مخاطب و دیگر سنسورهای ضروری را درون خود جای داده است. البته حاشیه‌ی ضخیم پایین نمایشگر در گوشی Pixel 3 XL حفظ شده که ظاهرا محل جای‌گیری بلندگوی مخاطب است.

image

یکی از مواردی که در تصاویر تبلیغاتی جلب‌توجه می‌کند؛ عدم استفاده از گوشی Pixel 3 است. ظاهرا خود ساکنان مانتین‌ویو نیز از طراحی عجیب و غریب Pixel 3 XL که در مقایسه با پرچمداران جدید مانند iPhone Xs یا سری میت 20 چندان چنگی به دل نمی‌زند؛ آگاه هستند و تصمیم گرفته‌اند تا از مدل کوچک‌تر یعنی Pixel 3 استفاده کنند که طراحی بهتری دارد. هرچند هنوز مشخص نیست چرا در پایان سال 2018، گوگل تصمیم گرفته تا گوشی Pixel 3 را با حاشیه‌های نسبتاً ضخیم ارائه دهد!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)