خانهاخبار
سه گوشی آینده نوکیا از پلتفرم ARCore گوگل پشتیبانی می‌کنند

سه گوشی آینده نوکیا از پلتفرم ARCore گوگل پشتیبانی می‌کنند

کالبدشکافی برنامه ARCore گوگل نشان می‌دهد که شرکت HMD Global در حال توسعه سه گوشی اندرویدی جدید است که یکی از آن‌ها پرچمدار نوکیا 9 و دیگری نوکیا 7.1 پلاس خواهد بود.
۱۳۹۷/۷/۶

شرکت‌های مختلف برای رونمایی از گوشی‌های جدید خود تا پایان سال 2018 آماده می‌شوند؛ شرکت هوآوی و برند آنر از گوشی‌های جدیدی در طی پاییز رونمایی خواهند کرد که مهم‌ترین آن‌ها میت 20 و میت 20 پرو است که با برند «هوآوی» عرضه خواهد شد. شرکت وان‌پلاس نیز آخرین گوشی پرچمدار خود را برای سال 2018 توسعه می‌دهد که با نام تجاری OnePlus 6T به بازار عرضه خواهد شد. همچنین ال‌جی نیز تا چند روز دیگر از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی V40 ThinQ رونمایی خواهد کرد. HMD Global از جمله دیگر سازندگانی است که تا پایان سال جاری میلادی، گوشی‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد و در تازه‌ترین کالبدشکافی برنامه ARCore گوگل، به سه مدل اشاره می‌شود.

image

گران‌قیمت‌ترین و بهترین نسخه نوکیا 9 است که پیش‌تر اعلام شده بود در پاییز از آن رونمایی خواهد شد؛ هرچند مدتی پیش مشخص شد که شرکت HMD Global رونمایی از این گوشی دوربین‌محور را تا نمایشگاه MWC 2019 به تعویق انداخته است. به پرچمدار آینده فنلاندی‌ها در یک کد با نام AOP_sprout اشاره شده است؛ مدل مذکور احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود.

علاوه‌بر نوکیا 9، یک گوشی دیگر با کد PNX_sprout مشاهده می‌شود که احتمالا Nokia Phoenix خواهد بود؛ در گزارش‌های قبلی مشخص شد که Phoenix اسم‌رمز گوشی نوکیا 7.1 پلاس است که از تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام بهره خواهد برد و نمایشگری کشیده با ناچ دارد. انتظار داریم این مدل به دوربین دوگانه مجهز شده باشد که لنزهای آن توسط زایس توسعه یافته است. همچنین تصاویر رندری حاکی از عرضه نوکیا 7.1 پلاس تحت پروژه «اندروید وان» است؛ به همین جهت، میان‌رده جدید فنلاندی‌ها به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را به سرعت دریافت خواهد کرد.

در نهایت به یک گوشی دیگر با کد CTL_sprout اشاره شده است؛ هنوز نمی‌دانیم مدل مذکور چه قابلیت‌هایی خواهد داشت یا چه نام تجاری دارد. البته ممکن است این گوشی همان پرچمدار گیمینگ HMD Global باشد که پیش‌تر از عرضه آن گزارش‌هایی منتشر شده بود؛ این احتمال را نیز نباید نادیده گرفت که مدل مذکور شاید یک گوشی کاملا جدید باشد که در شایعات گذشته به آن اشاره نشده است و فنلاندی‌ها با رونمایی از آن، کاربران را غافل‌گیر خواهند کرد.

لازم به‌ذکر است که کالبدشکافی برنامه ARCore گوگل حاکی از آن است که پرچمدار OnePlus 6T و Huawei Mate 20 از پلت‌فرم واقعیت افزوده گوگل پشتیبانی خواهند کرد؛ به هر دو مدل در کدهای این برنامه‌ اشاره شده است. 

شما جی‌اس‌امی‌ها منتظر عرضه کدام گوشی هستید؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

پیام

۱۳۹۷/۷/۷
با لخش اولش موافقم ولی با بخش دومش خیلی نه چون انشالله قیمتا به زودی درست می شه

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۷
امسال سال نوکیاست. افسوس قیمتها 3 برابر شده و هیچ ایرانی ای نمی تواند گوشی بخرد

علی

۱۳۹۷/۷/۶
به نظرم میت 20 و میت20 پرو به همراه به همراه ان پلاس 6Tبهترین بهترین پرچم دارهای پیش رو هستند.