خانهاخبار
تصاویر جدید نوکیا 7.1 (پلاس) با دوربین دوگانه و بدنه شیشه‌ای

تصاویر جدید نوکیا 7.1 (پلاس) با دوربین دوگانه و بدنه شیشه‌ای

تصاویر واقعی تازه منتشر شده، میان‌رده نوکیا 7.1 یا نوکیا 7.1 پلاس را با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت در قاب پشتی به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۷/۷

شرکت HMD Global به صورت رسمی تأیید کرده است که در تاریخ 4 اکتبر از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد. با این‌حال، مشخص نیست فنلاندی‌ها چه گوشی جدیدی را در این تاریخ معرفی خواهند کرد؛ ممکن است نوکیا 7.1 و نوکیا 7.1 پلاس در تاریخ مذکور رونمایی شود یا شرکت HMD Global نسخه جهانی نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 6.1 پلاس را عرضه نماید.

image

به‌تازگی تصاویر جدیدی منتشر شده است که احتمالا گوشی آینده HMD Global یعنی نوکیا 7.1 پلاس یا نوکیا 7.1 را به نمایش می‌گذارد. از آنجایی‌که پنل جلوی دستگاه مشخص نیست، نمی‌توان از اینکه گوشی جدید HMD Global به بریدگی مجهز خواهد بود یا حاشیه‌ی بالای نمایشگر حفظ شده است؛ اطمینان حاصل کرد. البته از آنجایی‌که مدل فاش شده هیچ شباهتی به دیگر گوشی‌های شرکت HMD Global ندارد؛ احتمال می‌دهیم نوکیا 7.1 پلاس باشد. با وجود اینکه مشخص نیست پنل جلوی گوشی چه طراحی دارد اما مدتی پیش تصویر رندری از گوشی نوکیا 7.1 پلاس منتشر شد که این گوشی را با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش و حاشیه نسبتاً ضخیم در پایین نمایشگر به نمایش می‌گذاشت. 

image

در قاب پشتی از دوربین دوگانه استفاده شده است که چینش عمودی دارند و همچنین حسگراثرانگشت در پنل پشتی قرار دارد؛ همچنین فلاش LED به کنار دوربین اصلی انتقال یافته است. از آنجایی‌که قاب پشتی به طور کامل در تصاویر مشخص نیست، نمی‌دانیم شرکت فنلاندی HMD از لنزهای زایس در گوشی جدیدش استفاده کرده است یا خیر؛ با این‌حال، تصاویری که پیش‌تر از میان‌رده نوکیا 7.1 پلاس منتشر شده، نشان می‌دهد فنلاندی‌ها گوشی آینده خود را با لنزهای زایس ارائه خواهند داد. درگاه ارتباطی گوشی جدید HMD Global در تصاویر فاش شده مشخص نیست اما به‌نظر می‌رسد شرکت فنلاندی، مدل مذکور را به رنگ مشکی و سفید (شاید هم نقره‌ای) عرضه نماید. آن‌طور که تصاویر نشان می‌دهد؛ قاب پشتی دستگاه از جنس شیشه است اما از این موضوع اطمینان نداریم.

انتظار داریم مانند دیگر محصولاتی که توسط شرکت فنلاندی HMD عرضه شده است، نوکیا 7.1 پلاس به عنوان بخشی از پروژه Android One معرفی شود؛ به عبارت بهتر، شرکت سازنده گوشی جدیدش را با حداقل شخصی‌سازی نرم‌افزاری ارائه خواهد داد و رابط‌کاربری گوشی نوکیا 7.1 پلاس به نسخه خام سیستم‌عامل اندروید بسیار نزدیک است. هرچند می‌توان انتظار داشت که برخی از برنامه‌های اختصاصی نوکیا از جمله برنامه دوربین روی گوشی Nokia 7.1 Plus نصب شده باشند. عرضه گوشی جدید HMD تحت پروژه اندروید وان باعث خواهد شد تا مدل مذکور به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را سریع‌تر دریافت کند. 

image

جدا از نوکیا 7.1 پلاس که توسط HMD Global عرضه خواهد شد؛ انتظار داریم گوشی‌های دیگری توسط این سازنده فنلاندی توسعه یابد که مهم‌ترین آن‌ها نوکیا 9 خواهد بود. شایعه شده است نوکیا 9 اولین پرچمدار HMD Global با طراحی بدون حاشیه خواهد بود؛ فنلاندی‌ها تاکنون گوشی پرچمداری را با طراحی بدون حاشیه ارائه نداده‌اند و البته هنوز گوشی با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام توسط این شرکت معرفی نشده است. نوکیا 8 سیروکو که در اوایل سال 2018 از آن رونمایی شده بود؛ از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‌کند که قدیمی شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)