خانهاخبار
لنوو اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از 5G را معرفی کرد

لنوو اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از 5G را معرفی کرد

لنوو در کنفرانس تازه نوآوری خود از گوشی Moto Z3 به عنوان اولین گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G رونمایی کرد. این گوشی سطح بالا به کمک موتوماد قادر به تشخیص و اتصال به شبکه ارتباطی پرسرعت 5G خواهد بود.
۱۳۹۷/۷/۶

یانگ یوانجینک، مدیر عامل و از اعضای هیئت مدیره لنوو، روز گذشته 27 سپتامبر (5 مهر)  در خلال برگزاری کنفرانس Lenovo Innovation and Technology Conference 2018 گفت که ساختار انتقال هوشمند از سه عنصر اصلی بهره می‌برد. به گفته او داده، پردازش و الگوریتم این سه عنصر اصلی هستند. این عناصر را می‌توان با هم درآمیخت و قدرت را در دنیا تغییر داد. لنوو هم یکی از معدود کمپانی‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند دائما از هر سه عنصر یادشده در کنار هم بهره ببرد.

مدیر عامل لنوو همچنین اشاره کرد که این سازنده در زمینه انتقال هوشمند قرار است دستگاه‌های متصل به IoT (اینترنت اشیا) را معرفی کند. این دستگاه‌ها به گفته یانگ یوانجینک قادر هستند بدون هیچ مشکلی به محتوای ابری، اپلیکیشن‌های ابری و خدمات ابری متصل شوند.

image

لنوو همچنین در خلال برگزاری این کنفرانس از یک پلتفرم خودساز SIoT پرده برداشت. این پلتفرم بدین منظور معرفی شده است که در آینده بتواند نوآوری‌های تجهیزات هوشمند را ترویج دهد و تجربه محصول و خدمات را هم برای کاربران در سرتاسر جهان بهبود ببخشد.

image

مدیرعامل لنوو در این مراسم همچنین از Moto Z3 که اولین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G به شمار می‌رود، رونمایی کرد. یانگ یوانجینک در این باره گفت: "لنوو سال‌هاست در زمینه 5G فعالیت می‌کند. وقتی استاندارد 5G در صنعت جهانی ارتباطات توسعه یافت، آن‌ها تحقیقات تکنولوژی و همچنین اقدامات لازم را برای همگام‌سازی در زمینه 5G به کار گرفتند. این تیم به طور میانگین حدودا 10 سال برای توسعه تکنولوژی 5G زمان صرف کرده است".

image

Moto Z3 به صفحه نمایش 6 اینچی Super AMOLED 2K با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد. این گوشی سطح بالا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپر ساعت است. Moto Z3 به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.1 بهره می‌برد اما می‌توان آن را به اندروید 9.0 پای ارتقا داد. همچنین دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 مگا پیکسلی در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده و یک لنز سلفی 8 مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن قرار گرفته است.

این گوشی درواقع به کمک موتوماد از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند و لنوو هم در معرفی آن از عبارت “Upgradable” استفاده کرده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)