خانهبررسی‌ها
بررسی تخصصی ویدیویی iPhone XS Max توسط جی‌اس‌ام

بررسی تخصصی ویدیویی iPhone XS Max توسط جی‌اس‌ام

نوبت به یکی از هیجان‌انگیزترین بررسی‌های تخصصی سال رسیده است. آیفون و گل سرسبد آیفون‌های امسال یعنی آیفون تن اس مکس، اگر دوست دارید با ویژگی‌ها و بخش‌های مختلف آیفون تن اس مکس آشنا شوید با این بررسی همراه باشید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۷/۷/۴

در این بررسی به بخش‌های مختلف این گوشی اعم از سخت‌افزار، نرم‌افزار، طراحی، دوربین و همینطور قیمت iPhone XS Max در ایران و هزینه‌های رجیستری و مسائل مرتبط با آن پرداخته‌ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست. در روزهای آینده منتظر بررسی‌های دیگر ما از این گوشی باشید.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

جمشید

۱۳۹۹/۹/۲۱
واقعا نمیدانم چرا اپل در ایران تحریمه فقط یک چیزی همیشه ذهن منودرگیرخودش کرده که کاسبان داخلی مسبب این تحریم هستن که ادم نتونه با تکنولوژی روزدنیا ارتباط داشته باش ولذت ببره تاسف تنها کلمه ای هستش که میتوان درمورداینهاگفت

M.Amimi

۱۳۹۷/۱۲/۱۳
خداوکیلی یہ باشگاھی چیزی برید شما دوتا
مخصوصا تو علیرضا
ادم حالش بد میشہ نگاتون کنہ

رامتین

۱۳۹۷/۱۰/۲۳
یه تجدیدنظر کلا تو منطقت بکن دوست عزیز...

haafa

۱۳۹۷/۱۰/۳
من موندم این نظر کارشناسانه شما رو کی تایید کرده ؟؟

گلکسی نوت

۱۳۹۷/۸/۲۰
باور کنید اپل و ایفون هیچی ندارند :: من خیلی از مهندسین آی تی رو میشناسم که گوشی اندرویدی دارند و‌معتقدند اپل با کمترین امکانات که داره ،، مفت نمی ارزه ::
حتی یه او تی جی ساده هم‌نداره :: تازشم صفحه نمایش شون رو هم خود سامی ما براشون تولید میکنه :: حتی از نظر رزولوشن مخصوصا تراکم پیکسلی به گرد پای نوت ۴ قدیمی ما هم نمیرسه :: گوود بای اپل دزد جیب مردم خالی کن