خانهاخبار
قیمت مدل 2019 هوندا سیویک کوپه و سدان مشخص شد

قیمت مدل 2019 هوندا سیویک کوپه و سدان مشخص شد

شرکت هوندا در گذشته نه چندان دور از مدل 2019 سیویک کوپه و سدان رونمایی کرد. به تازگی این شرکت ژاپنی قیمت این محصولات را اعلام کرده است.
۱۳۹۷/۷/۴

هوندا در گذشته تصاویر و مشخصات نمونه‌های فیس‌لیفت هوندا سیویک کوپه و سدان را در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود. از نظر ظاهری این محصولات تغییرات کمی را در مقایسه با نسخه‌ قبلی خود تجربه‌ کرده‌اند. از میان این تغییرات می‌توان به جلوپنجره مشکی رنگ و استفاده از کروم در سپر جلو و عقب اشاره کرد. هوندا برای نمونه فیس‌لیفت این محصولات پرطرفدار خود یک تریم جدید، اسپرت نیز در نظر گرفته است. 

امروز این خودروساز ژاپنی قیمت مدل 2019 هوندا سیویک کوپه و سدان را اعلام کرد. همانطور که می‌توان حدس زد، قیمت این محصولات در مقایسه با نمونه قبلی خود با افزایش ناچیزی همراه بوده است. لازم به ذکر است؛ تمام قیمت‌های اعلام شده شامل 895 دلار هزینه حمل به مقصد هستند و قیمت‌های اعلامی افزایشی را تجربه نمی‌کنند.

image

مدل 2019 هوندا سیویک سدان در تریم LX که ارزان‌ترین نمونه آن محسوب می‌شود، با قیمت پایه 20,345 دلار در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. این قیمت در مقایسه با نمونه قبلی خود، 510 دلار بیشتر است. در این تیپ از خودروی سیویک سدان راننده به موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر و امکان تولید 158 اسب بخار قدرت دسترسی پیدا می‌کند. قدرت تولیدی موتور به وسیله یک گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. در صورتی که خواهان سفارش این تریم از هوندا سیویک با جعبه دنده CVT باشید، باید مبلغی برابر با 21,145 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید. این قیمت در مقایسه با مدل سال گذشته افزایشی 510 دلاری را تجربه کرده است. 

مدل 2019 هوندا سیویک کوپه LX تنها با گیربکس CVT به فروش می‌رسد. قیمت پایه این خودرو برابر با 21,545 دلار بوده که افزایشی 500 دلاری در مقایسه با نسل گذشته خود داشته است. مدل کوپه و سدان هوندا سیویک LX به تجهیزات استاندارد مشترکی مجهز شده‌اند. از تجهیزات استاندارد این محصولات می‌توان به ترمز پارک الکترونیکی، کیلومترشمار دیجیتال 7 اینچی و سیستم امنیتی هوندا Sensing اشاره کرد. سیستم امنیتی هوندا Sensing دارای سیستم‌هایی مانند کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار خروج از خط است.

image

هوندا برای مدل 2019 سیویک‌ تریم جدید اسپرت را در نظر گرفته است. این تریم‌ برای خریداران نمونه‌های سدان و کوپه این خودرو در دسترس است. مدل 2019 هوندا سیویک سدان در تریم اسپرت و مجهز به جعبه دنده دستی با قیمت 22,045 دلار به فروش می‌شود. این خودرو در همین تریم با گیربکس CVT قیمتی برابر با 22,845 دلار دارد. تریم اسپرت هوندا سیویک کوپه 2019 مجهز به جعبه دنده 6 سرعته دستی با قیمت 22,345 و در نمونه دارای گیربکس CVT با قیمت 23,145 دلار به فروش می‌رسد. خریداران با پرداخت این مبلغ اضافه در مقایسه با تریم LX، به امکانات استاندارد بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند. 

هوندا برای تریم اسپرت خودروی سیویک تجهیزاتی مانند چراغ‌های مه‌شکن، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر 7 اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید Auto، استفاده از چرم برای فرمان، صندلی‌های بهبود یافته، پدال‌های اسپرت و رینگ‌های 18 اینچی در نظر گرفته است. تریم پایین‌تر این خودرو از رینگ‌های 16 اینچی بهره می‌برد. تریم اسپرت دارای نشان Sport بر روی بدنه خود است که جذابیت آن را برای خریدار خود افزایش می‌دهد.

تریم بالاتر این خودرو با نام EX به فروش می‌رسد. برای خرید نمونه پایه این خودرو در نسخه سدان باید هزینه‌ای برابر با 24,295 دلار و برای نسخه کوپه باید هزینه‌ای برابر با 24,095 دلار پرداخت کنید. این نمونه از موتور قدرتمندتری در مقایسه با تیپ‌های قبلی بهره می‌برد. در حالی که تریم‌های قبلی به موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده‌اند، خودروهای تریم EX از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با امکان تولید 174 اسب بخار قدرت بهره می‌برند. این محصولات به تجهیزات استانداردی مانند سیستم گرمایشی صندلی های جلو، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله و مونروف اشاره کرد.

image

هوندا تریم EX-L را تنها برای نمونه سدان هوندا سیویک 2019 در نظر گرفته است. در این تریم شاهد استفاده از روکش چرم برای صندلی‌ها و ریموت هوم‌لینک هستیم. برای خرید نمونه پایه این تریم باید 25,495 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید. بالاترین تریم نمونه کوپه و سدان هوندا سیویک 2019 به ترتیب با قیمت 27,745 و 28,195 دلار به فروش می‌رسد. این قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته به ترتیب افزایش 425 و 500 دلاری را تجربه کرده‌اند. این محصولات به صورت استاندارد به چرا‌غ‌های LED، دستگیره درب کرومی، سیستم گرمایشی صندلی‌های عقب و سنسور باران برای برف پاک‌کن‌ها اشاره کرد. 

مدل 2019 هوندا سیویک کوپه و سدان از تاریخ 10 اکتبر در اختیار نمایندگی‌های این برند ژاپنی قرار می‌گیرد. در اواخر سال جاری میلادی شرکت هوندا خودروهای سیویک Si کوپه، سدان، هاچ‌بک و سیویک Type R را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۱۱
اون قرمزه چقد پشتش قشنگه