خانهاخبار
تصاویری از شارژر بی‌سیم Pixel 3؛ گوشی مفهومی گوگل در راه است؟

تصاویری از شارژر بی‌سیم Pixel 3؛ گوشی مفهومی گوگل در راه است؟

تصویری که اخیرا از پد شارژ بی‌سیم گوشی Pixel 3 به‌دست آمده است، شک و تردیدمان را برای معرفی یک گوشی مفهومی با طراحی تمام‌صفحه از سوی گوگل افزایش می‌دهد.
۱۳۹۷/۷/۳

امسال گوگل نتوانست پرچمدارانش را از دست افشاگران محفوظ نگه دارد؛ جزئیات زیادی را پیرامون پرچمدار بزرگ‌ 6.7 اینچی گوگل با نام Pixel 3 XL می‌دانیم زیرا نسخه‌هایی از این گوشی هم‌اکنون به فروش می‌رسد! همچنین مشخصات پرچمدار دیگر گوگل که کوچک‌ترین گوشی این غول جست‌وجو است، فاش شده که تأیید می‌کند جانشین Pixel 2 چه قابلیت‌هایی را ارائه خواهد داد. اما به‌نظر می‌رسد که ال‌جی گوشی مخصوصی را برای مراسم خبری خود در تاریخ 9 اکتبر تدارک دیده است که احتمالا شگفت‌زده‌تان خواهد کرد!

image

در نسخه اخیر برنامه Google، ظاهرا تصاویری مربوط به شارژر بی‌سیم Pixel Stand وجود دارد؛ همان‌طور که احتمالا می‌دانید، پرچمداران 2018 گوگل با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه خواهند شد و به همین جهت قاب پشتی هر دو مدل از جنس شیشه است. در رابطه با شارژ بی‌سیم Pixel Stand باید گفت که پرچمداران جدید گوگل به صورت عمودی روی پد شارژ قرار می‌گیرند؛ ضمن اینکه در هنگام شارژ بی‌سیم Pixel 3 و Pixel 3 XL، دستیار صوتی Google Assistant با رابط‌کاربری متفاوت به نمایش درخواهد آمد تا جزئیات مختلف را در اختیارتان قرار دهد. همچنین ظاهرا هنگامی‌که گوشی خود را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کنید، تصاویری به صورت خودکار روی نمایشگر دستگاه نمایش داده می‌شود؛ مانند قابلیت Photo Frame گوگل فوتوز در نمایشگرهای هوشمند. در انیمیشن دیگری که از برنامه Google به‌دست آمده، مشاهده می‌شود که نوتیفیکیشن پیام‌ها، زنگ هشدار (Alarm)، تقویم و پخش‌کننده موسیقی روی نمایشگر به نمایش در می‌آید.

image

پخش تصاویر به صورت اسلاید در Pixel 3

جدا از پایه بی‌سیم Pixel Stand که در تصاویر جدید به آن اشاره شده است، ظاهرا گوگل گوشی دیگری را نیز توسعه می‌دهد که تاکنون ندیده بودیم؛ البته کاملا مطمئن نیستیم که این گوشی توسط گوگل عرضه شود اما بعید نیست غول جست‌وجو یک سورپرایز برای طرفداران در تاریخ 9 اکتبر داشته باشد که آن‌ها را شگفت‌زده خواهد کرد! در تصویری که از Pixel Stand به‌دست آمده است، گوشی با طراحی تمام‌صفحه مشاهده می‌شود که هیچ بریدگی در بالای نمایشگر خود ندارد یا حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش آن به طور کامل حذف شده است. 

حتی در صورتی‌که این تصویر تنها یک طراحی مفهومی نباشد و گوگل در حال توسعه محصولی باشد که هیچ حاشیه‌ای در اطراف صفحه‌نمایش خود ندارد؛ مطمئن نیستیم آن‌را چه زمانی به بازار ارائه خواهد داد. تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه سه گوشی از سری Pixel 3 در سال 2018 معرفی خواهند شد؛ به‌دست نیامده. هرچند مدتی پیش اعلام شده بود که گوگل چندین گوشی دیگر را نیز از سری Pixel 3 توسعه می‌دهد که احتمالا آن‌ها را در سال آینده معرفی خواهد کرد.

image

نمایش نوتیفیکیشن‌ها و امکان پخش آهنگ در هنگام شارژ Pixel 3

با فرض اینکه گوشی سومی توسط گوگل معرفی نخواهد شد؛ Pixel 3 و Pixel 3 XL با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و یک دوربین در قاب پشتی در رویداد خبری در تاریخ 9 اکتبر به نمایش گذاشته خواهند شد. با اینکه گوگل تصمیمی برای عرضه پرچمداران جدیدش با دوربین اصلی دوگانه ندارد اما آن‌ها را با دو سنسور در قاب جلو ارائه می‌دهد؛ این احتمال وجود دارد که پرچمدار 2018 گوگل بتوانند تصاویر سلفی پرتره به ثبت برسانند و به همین جهت، تعبیه یک سنسور دیگر در قاب جلوی دستگاه لازم بوده.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)