خانهاخبار
تماشا کنید: تست خط و خش روی آیفون 10 اس مکس

تماشا کنید: تست خط و خش روی آیفون 10 اس مکس

احتمالا برای شما هم جالب است که بدانید گران‌قیمت‌ترین آیفون 2018 اپل یعنی iPhone Xs Max چقدر در برابر خط و خش مقاوم است‌؟ برای اطلاع از این موضوع توجه شما را به ویدیوی انتهای مطلب جلب می‌کنیم.
۱۳۹۷/۷/۱

آیفون 10 اس مکس به عنوان گل سرسبد و گران‌ترین آیفونی که تاکنون معرفی شده هم‌اکنون در دسترس خریداران قرار دارد. این گوشی که در روزهای گذشته با قیمت باورنکردنی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان وارد بازار ایران نیز شده یک پرچمدار تمام عیار به شمار می‌رود.

هرچند که طراحی زیبا، سخت‌افزار قدرتمند و ظاهری لوکس از جمله ویژگی‌های این گوشی به‌شمار می‌رود اما بسیاری از کاربران هیچ کدام را توجیه قیمت بالای آن نمی‌دانند. 10 اس مکس با حافظه ۶۴ گیگ با قیمت ۱۱۰۰ دلار، با حافظه ۲۵۶ گیگ به قیمت ۱۲۵۰ دلار و با حافظه ۵۱۲ گیگ به قیمت ۱۴۵۰ دلار به‌فروش می‌رسد و با این برچسب قیمتی بالا انتظار می‌رود در برابر خط و خش و ضربه نیز از مقاومت بالایی برخوردار باشد. 

ویدیوی زیر به خوبی تست خط و خش روی این گوشی گران‌قیمت را به تصویر می‌کشد. قضاوت با شما؛ آیا iPhone Xs Max از مقاومت خوبی برخوردار است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۷/۱
طاقت دیدنش رو ندارم.

arman

۱۳۹۷/۷/۱
باز ایفون جدید و باز مریض های روانی، آخه با این تست های مسخره چیو میخواین نشون بدین، آخرین مدل آیفون میگیرن روش کلی تست های بیخود انجام میدن 100برابر پول همین آیفون از طریق جذب بیننده به دست میارن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۱
جراحیِ‌قلب‌باز بکنی
ولی آیفون‌تو خش نندازن
اونم با تیغ‌ِ موکِت‌بُری?