خانهاخبار
تعرفه جدید مکالمه همه اپراتورهای موبایل کشور از امروز اول مهر ۹۷

تعرفه جدید مکالمه همه اپراتورهای موبایل کشور از امروز اول مهر ۹۷

از امروز همه اپراتورهای موبایل کشور تعرفه جدیدی را روی نرخ مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی خود اعمال می‌کنند که جزئیات آن را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۷/۷/۱

پس از اینکه همراه اول در روزهای گذشته اعلام کرد تعرفه مکالمه سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی خود را از اول مهر تغییر می‌دهد، اپراتور دوم نیز در سکوت خبری افزایش تعرفه را روی نرخ مکالمه سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی خود اعمال کرده است. اما در این بین خوشبختانه هنوز تغییری در تعرفه مکالمه اپراتور سوم یعنی رایتل دیده نمی‌شود. هرچند که تضمینی نیست این اپراتور نیز در روزهای آینده افزایش قیمتی را روی تعرفه خود اعمال نکند. 

در حال حاضر می‌توانید نرخ قدیم و نرخ جدید مکالمه هر سه اپراتور را در جدول زیر مشاهده کنید:

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۰/۲۴
متاسفانه همانگونه که در متن خبر نوشتید، تضمینی برای عدم تغییر تعرفه ها وجود ندراد، بطوریکه رایتل همینک برای هر دقیقه مکالمه برون شبکه ای 558 ريال حساب می کند، رعکس آنچه که در متن خبر آمده (299 ريال)

محمد

۱۳۹۷/۹/۸
متاسفم برای اپراتورهای کشور, فقط بلدند مفت خوری کنند یک برنامه بدرد بخور تو سایت ندارند قیمتها هم همین طوری زیاد میشود . تماس وایفای پایه همه جای دنیا هست تو کشور ما خیلی جاها اینترنت همراه نسل 3 و 4 ندارند و اگر اینترنت ADSL هم دارند اپلیکیش ندارند که جایی که موبایل آنتن نداد اقلا تماس بشود گرفت.

بهزاد

۱۳۹۷/۸/۱۸
ایرانسل با تبلیغ 33 تومان هر دقیقه توانست ملت را به گمراهی هدایت کند و سیم کارتهای دائمی را تا حدودی به فروش برساند.هدف ایرانسل همین بود و موفق هم شدند.ضمنآ گرانی مکالمه صحیح از اول مهرماه ا؟ا برای کسانی باید گران بشه که جدیدآ به ایرانسل میپیوندند نه کسانی که از قبل مشتری بودند و قرارداد 33 تومانی بودند،

محسن

۱۳۹۷/۷/۸
سلام
قیمت تعرفه خط دائمی ایرانسل اینقدر بالا رفته و همه بسته های مکالمه 10 برابریش هم حذف شده مسلما ایرانسل با همراه اول گاو بندی کردند تا خون مردم رو تو شیشه کنند.

سجاد

۱۳۹۷/۷/۳
مملکت رو ذزدا اداره میکنن
والسلام دیگه از چیزی تعجب نکنین