خانهاخبار
تماشا کنید: تیزر رسمی گوشی پرچمدار OnePlus 6T با اشاره به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر

تماشا کنید: تیزر رسمی گوشی پرچمدار OnePlus 6T با اشاره به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر

تیزر رسمی منتشرشده از گوشی پرچمدار OnePlus 6T در هند، طراحی و قابلیت‌های احتمالی جانشین OnePlus 6 را به تصویر می‌کشد.
۱۳۹۷/۷/۱

شرکت OnePlus تا پیش از پایان سال، گوشی پرچمدار جدیدش را به بازار عرضه خواهد کرد؛ این مدل که نسخه ارتقا یافته OnePlus 6 است، با نام تجاری OnePlus 6T در دسترس قرار خواهد گرفت. شرکت وان‌پلاس، به‌تازگی تیزر رسمی را با حضور بازیگر مشهور هندی منتشر کرده است که قابلیت‌های احتمالی پرچمدار جدیدش را به تصویر می‌کشد.

image

از جمله ویژگی‌هایی که گوشی OnePlus 6T ارائه خواهد داد، تجهیز این گوشی به سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش است. در نسل قبل یعنی OnePlus 6 سنسور اثرانگشت در قاب پشتی جای گرفته بود اما شرکت چینی تصمیم دارد تا حسگر اثرانگشت را با نمایشگر گوشی جدیدش ادغام کند؛ دیگر محصول رده‌بالایی که تا پایان سال با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد و گوشی جدید OnePlus را به چالش می‌کشد، میت 20 پرو هوآوی است. همچنین اخیرا شیائومی Mi 8 Pro معرفی شده است که به عنوان یک گوشی پرچمدار با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه می‌شود.

شرکت چینی در طراحی پرچمدار جدیدش، تغییراتی را اعمال کرده است؛ از جمله این تغییرات می‌توان به حذف ناچ ضخیم OnePlus 6 اشاره کرد. شرکت سازنده ناچ نسبتاً ضخیم را با یک بریدگی به شکل قطره آب جایگزین کرده است که تنها دوربین سلفی را شامل می‌شود؛ اتخاذ چنین طراحی از سوی OnePlus قابل انتظار بود زیرا شرکت‌های OPPO و Vivo محصولاتی را با بریدگی به شکل قطره آب ارائه داده‌اند و OnePlus نیز در طراحی پرچمداران اخیرش از محصولات OPPO الگوبرداری کرده است. به همین جهت، قابل انتظار بود که همکاری OPPO و OnePlus ادامه پیدا کند؛ البته هر دو شرکت در واقع تحت مالکیت BBK Electronics هستند که می‌تواند همکاری آن‌ها را با یک‌دیگر توجیه نماید.

OnePlus 6T به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است؛ مدل فعلی یعنی OnePlus 6 نیز از همین تراشه استفاده می‌کند. ضمن اینکه انتظار داریم رزولوشن صفحه‌نمایش پرچمدار جدید OnePlus همچنان FHD+ باشد؛ این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی بهره می‌گیرد که نسبت به صفحه‌نمایش 6.28 اینچی OnePlus 6 کمی بزرگ‌تر است. بد نیست اشاره کنیم که OnePlus 6T فاقد دوربین سه‌گانه خواهد بود؛ تنها دو دوربین 20 و 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی این دستگاه به‌کار گرفته شده است که از هوش مصنوعی بهره خواهند برد. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر عرضه OnePlus 6T با سه دوربین منتشر شده بود اما به‌نظر می‌رسد این موضوع صحت ندارد.

شرکت چینی به صورت رسمی در تاریخ 17 اکتبر پرچمدار جدیدش را معرفی خواهد کرد؛ ضمن اینکه این مدل به صورت اینترنتی تحت انحصار Amazon به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)