خانهاخبار
تماشا کنید: تصاویر و ویدیوی تازه از Nokia 7.1 Plus

تماشا کنید: تصاویر و ویدیوی تازه از Nokia 7.1 Plus

تصاویر و ویدیوی رندری منتسب به Nokia 7.1 Plus این میان رده تازه را با جزئیات کامل به نمایش می‌گذارد. گوشی مذکور 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و 12 مهر معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۲

دو روز پیش اولین تصویر رندری منتسب به میان رده Nokia 7.1 Plus منتشر شد و طراحی بریدگی حاشیه را در این میان رده تازه به تأیید رساند. پس از آن تصاویر زنده منتسب به این گوشی منتشر شد و وجود دوربین اصلی با لنزهای دوگانه را بار دیگر به نمایش گذاشت و حالا شاهد انتشار تصاویر رندری و ویدیوی تازه‌تری هستیم که در تلاش است تا همه جزئیات درباره مشخصات و نمای ظاهری Nokia 7.1 Plus را افشا کند.

همان‌طور که گفتیم، این تصاویر رندری تازه منتشر شده‌اند تا فهرست اطلاعات درباره Nokia 7.1 Plus را تکمیل کنند. برای مثال اگر به لبه پایین بدنه این گوشی در تصاویر نگاه کنید، پورت USB Type-C را می‌بینید در حالی که پیش از این درباره وجود و همچنین موقعیت احتمالی آن اطلاعاتی در دسترس نبود. علاوه بر این خطوط آنتن و بریدگی‌های مخصوص بلندگوی اصلی و میکروفون گوشی هم در لبه پایین بدنه دیده می‌شوند. در کناره بدنه درگاه سیم کارت تعبیه شده است و در لبه بالایی هم شاهد تعبیه جک هدفون 3.5 میلی متری بعلاوه یک میکروفون هستیم. در آخر باید به کناره سمت راست بدنه اشاره کنیم که دکمه پاور / قفل صفحه به همراه دکمه‌های تنظیم صدا در آن طراحی شده‌اند.

همان‌طور که روز گذشته در اولین تصویر رندری منتسب به Nokia 7.1 Plus شاهد بودیم، این گوشی از پنل نمایش کشیده بهره می‌برد که حاشیه‌های کناری صفحه‌اشا تا حد امکان حذف شده‌اند. علاوه بر این، حاشیه نواری باریکی در قسمت پایین این پنل طراحی شده است و در قسمت بالا هم شاهد بریدگی حاشیه معروف هستیم. بلندگوی مکالمه و دوربین تکی سلفی در ناچ تعبیه شده‌اند و دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی هم در پنل پشتی قرار گرفته است. لنزهای این گوشی میان رده سطح بالا هم حاصل همکاری نوکیا و زایس هستند و علاوه بر این حسگر فیزیکی اثرانگشت زیر لنزهای اصلی جای گرفته است.

Nokia 7.1 Plus قرار است اولین گوشی هوشمند HMD Global باشد که با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 معرفی می‌شود. گفته می‌شود سطح بالاترین نسخه این میان رده سطح بالا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 9.0 معرفی می‌شود. این گوشی قرار است 4 اکتبر (12 مهر) رسما در خلال رویدادی که در لندن برگزار می‌شود، معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)