خانهاخبار
گوشی بدون حاشیه Honor Magic 2 از شارژر 40 واتی پشتیبانی می‌کند

گوشی بدون حاشیه Honor Magic 2 از شارژر 40 واتی پشتیبانی می‌کند

تصویر تازه منتشر شده از شارژر Honor Magic 2، جزئیاتی را پیرامون قابلیت شارژ سریع این گوشی ارائه می‌دهد. Honor Magic 2 مدلی با طراحی کشویی و حاشیه‌های فوق‌العاده باریک است.
۱۳۹۷/۷/۱

برند Honor هوآوی برای اولین‌بار گوشی تمام صفحه خود را با نام Honor Magic 2 در رویداد IFA 2018 به نمایش گذاشت؛ پس از آن، گوشی جدید سازنده چینی در تصاویری به صورت مخفیانه فاش شده بود. با توجه به اطلاعات و تصاویری که از این گوشی به‌دست آمده است، می‌دانیم گوشی Honor Magic 2 طراحی کشویی خواهد داشت؛ به لطف این طراحی، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه بسیار بالا است. ضمن اینکه گوشی جدید برند Honor به عنوان اولین مدل با تراشه Kirin 980 معرفی شده بود. دیگر ویژگی که گوشی تمام‌صفحه برند Honor را به محصولی متمایز تبدیل می‌کند؛ پشتیبانی آن از شارژ سریع 40 واتی بوده و به‌تازگی جزئیاتی در این رابطه منتشر شده است. ضمن اینکه مدل مذکور از یک صفحه‌نمایش AMOLED بهره می‌گیرد و به لطف استفاده از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، تنها کافی است نمایشگر را به منظور احراز هویت خود لمس کنید. 

image

تصویر تازه منتشر شده جزئیاتی را پیرامون قابلیت شارژ سریع گوشی Honor Magic 2 ارائه می‌دهد. برای اینکه گوشی جدید برند Honor را شارژ کنید، نیاز به برقی با ولتاژ 100 ولت یا 240 ولت دارید که استاندارد است؛ شارژ دستگاه می‌تواند گوشی مفهومی Honor Magic 2 را با ولتاژ 5 ولت / شدت جریان 2 آمپر، ولتاژ 9 ولت / شدت جریان 2 آمپر یا ولتاژ 10 ولت / شدت جریان 4 آمپر شارژ نماید. به عبارت، این گوشی از شارژر 40 واتی پشتیبانی می‌کند. در حال‌حاضر، حداکثر قدرت شارژری که برای گوشی‌های پرچمدار درنظر گرفته می‌شود؛ 20 وات است و شارژر جدید Honor Magic 2 و فناوری‌ که هوآوی موفق به توسعه آن شده است، سرعت شارژ را در گوشی‌های هوشمند به مرحله جدیدی وارد خواهد کرد.

البته بد نیست اشاره کنیم که گوشی Honor Magic نیز از شارژرهای 40 واتی پشتیبانی می‌کند اما شدت جریان و ولتاژ در این مدل به ترتیب 8 آمپر و 5 ولت است. با وجود اینکه هوآوی مدعی شده است گوشی جدیدش با پشتیبانی از شارژرهای 40 واتی عرضه خواهد شد؛ هنوز نمی‌دانیم Honor Magic 2 در هنگام شارژ شدن تا چه اندازه گرم می‌شود و این موضوع چه تأثیری روی ایمنی دستگاه خواهد داشت. جدا از این، امیدواریم Honor Magic 2 بتواند روند جدیدی را در افزایش سرعت شارژ گوشی‌های هوشمند به وجود آورد؛ محصولاتی که روز به روز به باتری با ظرفیت بالاتر مجهز می‌شوند و افزایش سرعت شارژ آن‌ها به عنوان یک ضرورت به شمار می‌رود. 

image

لازم به‌ذکر است که شرکت OPPO گوشی مفهومی Find X را با پشتیبانی از شارژرهای 50 واتی ارائه داده؛ به همین جهت، برند آنر کار دشواری برای رقابت با رقیب چینی خود در پیش خواهد داشت. همچنین اگر به دنبال گوشی با سرعت شارژ بالا هستید و تمایلی ندارید تا زمان عرضه Honor Magic 2 منتظر بمانید، احتمالا باید سری میت 20 را مدنظر قرار دهید؛ شایعه شده است هر دو گوشی میت 20 و میت 20 پرو هوآوی از شارژرهای 40 واتی پشتیبانی خواهند کرد. براساس اعلام رسمی، اعضای جدید سری «میت» در تاریخ 16 اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهند شد و انتظار داریم تا پایان ماه میلادی مذکور راهی بازار شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)