خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Nokia 9

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Nokia 9

ویدیوی مفهومی تازه‌ای منتسب به پرچمدار Nokia 9 منتشر شده است. این ویدیو براساس شایعه‌های اخیر منتسب به گوشی مذکور طراحی شده و البته ممکن است با نسخه نهایی Nokia 9 در بسیاری موارد متفاوت باشد.
۱۳۹۷/۷/۱

یکی از کانال‌های یوتیوبی به نام Concept Creator ویدیوی مفهومی تازه‌ای را این بار منتسب به پرچمدار مرموز Nokia 9 منتشر کرده است. این ویدیوی مفهومی ظاهرا براساس تازه‌ترین شایعه‌ها و تصاویری طراحی شده است که گوشی مذکور را با دوربین اصلی 5 گانه به نمایش گذاشتند. مدت این ویدیو 2 دقیقه و نیم است و در آن به خوبی می‌توان تأثیر عمده شایعه‌ها و تصاویر زنده و رندی فاش شده اخیر را درباره Nokia 9 مشاهده کرد.

image

درواقع می‌توان ادعا کرد که اولین شایعه‌ها درباره Nokia 9 از چند ماه پیش منتشر شدند اما همان‌طور که می‌دانید، در خلال هفته‌های اخیر به یکباره شاهد انتشار تصاویر زنده متعددی بودیم که توسط منابع مختلفی افشا شده بودند. این تصاویر از پنل پشتی Nokia 9 با دوربین 5 گانه در ابتدا کمی غیرواقعی به نظر می‌رسیدند اما انتشار آن‌ها آنقدر ادامه پیدا کرد که حالا دیگر تقریبا مطمئن هستیم که HMD Global چنین گوشی هوشمند سطح بالایی را در دست توسعه دارد و جدا می‌خواهد از آن رونمایی کند. اغلب شایعه‌ها معتقد بودند که Nokia 9 به عنوان دومین پرچمدار 2018 نوکیا تا آخر سال معرفی می‌شود اما در این باره هنوز مطمئن نیستیم و نمی‌توانیم به طور قطعی اظهارنظر کنیم. Nokia 8 سال گذشته در ماه سپتامبر معرفی شد و به همین خاطر انتظار می‌رفت که Nokia 9 هم به دنبال آن در آینده نزدیک معرفی شود. از طرفی چند روز پیش گزارش متفاوتی منتشر شد که ادعا می‌کرد مدیر محصول نوکیا معتقد است Nokia 9 هنوز به مرحله نهایی نرسیده و برای رونمایی رسمی آماده نیست. در این گزارش همچنین به احتمال معرفی این پرچمدار سطح بالا در فوریه سال 2019 اشاره شده بود اما هیچ کدام از مقامات HMD Global هنوز در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

در ویدیوی پیش رو شاهد هستیم که Nokia 9 مفهومی از جنس شیشه و فلز طراحی شده است و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش آن بسیار باریک هستند. ماژول دوربین اصلی به همراه فلش LED به حالت 6 ضلعی در پنل پشتی چینش شده است و لنز دیگری هم در میان آن دیده می‌شود. لوگوی برند زایس در میان لنزها نقش بسته و لوگوی برند نوکیا هم پایین‌تر از آن در میانه عرض گوشی به صورت عمودی طراحی شده است. علاوه بر این به نظر می‌رسد که پنل نمایش پرچمدار Nokia 9 خمیده طراحی شده است. اگر این پیش بینی صحت داشته باشد و پرچمدار مذکور واقعا با صفحه نمایش خمیده از دو طرف کناری معرفی شود، شگفت زده نخواهیم شد چراکه Nokia 8 Sirocco هم از پنل نمایش خمیده بهره می‌برد. در آخر باز هم تأکید می‌کنیم که ویدیوی پیش رو مفهومی است و توسط طراحان جانبی به تصویر کشیده شده. این تصاویر براساس شایعه‌ها و خبرهای منتشرشده اخیر طراحی شده‌اند اما باز هم ممکن است با Nokia 9 نهایی متفاوت باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۷/۳
اگه اسپیکر استریو قدرتمند
هوش مصنوعی در حد میت ۲۰
جنس بدنه با کیفیت
باتری بزرگ حداقل ۴۰۰۰
و از همه مهم تر دوربین واقعا قدرتمند داشته باشه
میتونه ورق رو برگردونه نوکیا

جواد

۱۳۹۷/۷/۱
جذابه