خانهاخبار
تیزر جدید هوآوی از میت 20؛ چینش سنسورهای دوربین مجددا تایید شد

تیزر جدید هوآوی از میت 20؛ چینش سنسورهای دوربین مجددا تایید شد

تیزر جدیدی که هوآوی منتشر کرده است، نشان می‌دهد پرچمدار آینده این شرکت از سری میت به دوربینی با طراحی مربعی‌شکل مجهز خواهد شد.
۱۳۹۷/۶/۳۱

شرکت هوآوی در یک رویداد خبری در تاریخ 16 اکتبر، پرچمداران میت 20 و میت 20 پرو را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ با توجه به زمان باقی‌مانده تا معرفی رسمی پرچمداران جدید هوآوی از سری «میت»، قابل انتظار است که شایعات بیشتری از جانشین میت 10 و میت 10 پرو در راه باشد. در رابطه با اعضای جدید سری «میت» پیش‌تر شایعاتی مبنی بر تجهیز آن‌ها به دوربین مربعی‌شکل منتشر شده بود؛ هوآوی نیز مدتی پیش با انتشار یک تیزر رسمی تا حدودی طراحی عجیب میت 20 و میت 20 پرو را به تصویر کشید. حال تیزر دیگری از پرچمداران 2018 هوآوی منتشر شده است که طراحی احتمالی دوربین آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

در این تیزر، یک مربع با گوشه‌های گرد جلب‌توجه می‌کند؛ ظاهر دوربین اصلی با چنین طراحی از پنل پشتی متمایز خواهد شد. تصاویر فاش شده نشان می‌دهد که سنسورهای دوربین درون این مربع چیده شده‌اند که باعث تمایز طراحی میت 20 و میت 20 پرو از نسل قبل خواهد بود؛ البته هنوز کاملا مطمئن نیستیم هر دو گوشی چنین طراحی داشته باشند. با این‌حال، احتمالا هر دو گوشی با سه دوربین راهی بازار خواهند شد؛ مانند آنچه که در پرچمدار هوآوی پی 20 پرو دیده بودیم.

image

مهم‌ترین تفاوت میان میت 20 و میت 20 پرو احتمالا مربوط به نمایشگر آن‌ها خواهد بود؛ ظاهرا شرکت چینی تصمیم گرفته است تا هر دو گوشی جدید خود را با صفحه‌نمایش از نوع OLED ارائه دهد اما طراحی پنل جلوی این دو گوشی متفاوت است. میت 20 در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی به شکل قطره آب خواهد داشت؛ طراحی در برخی از گوشی ‌های اخیرا OPPO و Vivo دیده بودیم و OnePlus 6T با چنین طراحی به بازار عرضه خواهد شد. درون بریدگی که در بالای نمایشگر میت 20 اعمال خواهد شد و به شکل قطره آب است، دوربین سلفی جای داده می‌شود. هوآوی میت 20 پرو برخلاف نسخه استاندارد، بریدگی ضخیم‌تری خواهد داشت؛ این طراحی بدین خاطر است که میت 20 پرو به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهد شد و می‌تواند هویت کاربران را با بررسی چهره آن‌ها تشخیص دهد. در پرچمداران فعلی هوآوی نیز سیستم تشخیص چهره وجود دارد اما شرکت چینی از هوش مصنوعی و دوربین سلفی برای احراز هویت کاربران استفاده می‌کند؛ ضمن اینکه سیستم فعلی در محیط‌های تاریک قادر به احراز هویت کاربران نیست.

دیگر تفاوتی که میان میت 20 و میت 20 پرو وجود خواهد داشت، احتمالا مربوط به حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی است. ضمن اینکه انتظار داریم نسخه «پرو» به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز باشد؛ ظاهرا هوآوی برای تأمین اسکنر اثرانگشت از سنسورهای اولتراسونیک کوالکام استفاده خواهد کرد. در مدل معمولی یعنی هوآوی میت 20 از سنسور اثرانگشت در قاب پشتی استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش در گوشی میت 20 و میت 20 پرو متفاوت خواهد بود؛ نسخه «پرو» احتمالا به نمایشگری با رزولوشن QHD+ مجهز خواهد شد؛ هوآوی تاکنون روی عرضه پرچمداران خود با صفحه‌نمایش FHD+ پافشاری کرده است اما به‌نظر می‌رسد که این روند به‌زودی تغییر پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)