خانهاخبار
مدل 2018 گوشی Galaxy A7 سامسونگ با دوربین‌ سه‌گانه معرفی شد

مدل 2018 گوشی Galaxy A7 سامسونگ با دوربین‌ سه‌گانه معرفی شد

سامسونگ از نسخه 2018 گوشی Galaxy A7 با سه دوربین رونمایی کرد؛ در پشت گوشی شاهد جای‌گیری سه سنسور 24 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی هستیم و همچنین در جلوی گوشی از یک سنسور 24 مگاپیکسلی استفاده شده است.
۱۳۹۷/۶/۳۰

شرکت سامسونگ در اوایل سال آینده از اولین پرچمدار خود با سه دوربین رونمایی خواهد کرد؛ این گوشی از خانواده Galaxy S10 عرضه می‌شود. با این‌حال اگر مایل هستید تا گوشی جدیدی را با برند سامسونگ و سه دوربین خریداری کنید، لازم نیست تا سال آینده منتظر بمانید؛ شرکت کره‌ای اخیرا میان‌رده جدیدی را از سری Galaxy A معرفی کرده است که سه دوربین در قاب پشتی خود دارد و با نصف قیمت پرچمدار هوآوی پی 20 پرو (اولین گوشی که با سه دوربین معرفی شد) راهی بازار می‌شود.

image

مدل 2018 گوشی Galaxy A7 که اخیرا توسط سامسونگ از آن رونمایی شده است، به دوربین اصلی با سه سنسور مجهز شده است؛ سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی بوده و از لنز با دیافراگم F1.7 برخوردار است. همچنین یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.4 و زاویه دید 120 درجه آن‌را همراهی می‌کند؛ سومین سنسور به‌کار گرفته شده برای دوربین اصلی گوشی جدید سامسونگ، 5 مگاپیکسلی بوده که در ثبت تصاویر با افکت بوکه موثر واقع خواهد شد. جدا از دوربین اصلی، سامسونگ به دوربین سلفی نیز توجه کرده است و سنسور 24 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار ثابت در جلوی گوشی قرار دارد؛ دوربین سلفی از لنز با دیافراگم F2.0 برخوردار است.

image

توجه سامسونگ به دوربین اصلی، باعث نشده است تا توجه چندانی به سایر مشخصات گوشی Galaxy A7 2018 نشود؛ این مدل از نمایشگر 6 اینچی از نوع Super AMOLED استفاده می‌کند که رزولوشن 1080 در 2220 پیکسل دارد و خبری از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش نیست. در طراحی گوشی جدید سامسونگ، تلاش شده تا ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش پیدا کند؛ هرچند نسبت به دیگر میان‌رده‌های بازار، شرکت سازنده چندان موفق نبوده است. سازندگان دیگر با حذف حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش و جایگزینی آن با یک بریدگی کوچک، تلاش می‌کنند تا نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه را در محصولات خود افزایش دهند اما سامسونگ تاکنون نسبت به این تغییرات مقاومت کرده است. 

image

مدل 2018 گوشی Galaxy A7 به پردازنده‌ای با هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز مجهز شده است؛ در حال‌حاضر، نوع پردازنده مشخص نیست. این گوشی در سه نسخه با چهار گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه داخلی، چهار گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی و شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. شرکت سازنده برای تأمین انرژی موردنیاز پردازنده و صفحه‌نمایش از یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است؛ پورت USB Type-C در لبه‌ی پایین دستگاه قرار دارد که برای شارژ گوشی استفاده خواهد شد. مانند دیگر گوشی‌های میان‌رده‌ سامسونگ خبری از آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید نیست؛ شرکت سازنده مدل جدید گوشی Galaxy A7 را با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 ارائه می‌دهد که بیشتر از یک سال از عرضه آن می‌گذرد. 

image

در نگاه اول ممکن است گمان کنید گوشی جدید سامسونگ فاقد حسگر اثرانگشت خواهد بود اما چنین نیست! سنسور اثرانگشت در لبه‌ی سمت راست گوشی با فریم دستگاه ادغام شده؛ مانند آنچه در گوشی‌های پیشین سونی دیده بودیم.  براساس شایعات، یک مدل از خانواده Galaxy S10 چنین قابلیتی خواهد داشت و سنسور اثرانگشت آن در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار دارد. مدل 2018 گوشی Galaxy A7 در چهار رنگ آبی، مشکی، طلایی و صورتی عرضه می‌شود و در ابتدا در بازارهای منتخب اروپا و آسیا در دسترس قرار خواهد گرفت؛ سپس در سایر بازارها شاهد عرضه مدل جدید گوشی Galaxy A7 خواهیم بود. در رابطه با قیمت گوشی، وب‌سایت SamMobile مدعی شده است که این دستگاه نزدیک به 350 یورو یا 410 دلار قیمت خواهد داشت.

image

در ادامه می‌توانید مشخصات مدل 2018 گوشی Galaxy A7 سامسونگ را به صورت خلاصه مشاهده کنید:

  • ضخامت: 7.5 میلی‌متر 
  • وزن: 168 گرم
  • نمایشگر: 6.0 اینچی با رزولوشن FHD+ (به طور دقیق، رزولوشن صفحه‌نمایش 1080 در 2220 پیکسل است) از نوع Super AMOLED؛ نسبت ابعاد نمایشگر 18.5 به 9 است. 
  • پردازنده: (احتمالا) اگزینوس 7885 با هشت هسته پردازشی 2.2 گیگاهرتزی
  • حافظه رم: چهار یا شش گیگابایت
  • فضای داخلی: 64 یا 128 گیگابایت حافظه (مدل شش گیگابایتی تنها در یک نسخه با 128 گیگابایت حافظه معرفی شده است و مدل چهار گیگابایتی در دو نسخه با 64 یا 128 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود)
  • دوربین اصلی: سه‌گانه؛ 24 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی 
  • دوربین سلفی: 24 مگاپیکسلی
  • باتری: 3300 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع
  • قابلیت‌ها: پشتیبانی از بلوتوث 5.0 / حسگر اثرانگشت (در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار دارد) / سیستم تشخیص چهره (از دوربین سلفی برای احراز هویت کاربران استفاده می‌شود)
  • سیستم‌عامل: اندروید اوریو 8.0 با رام Samsung Exprience 9.0
  • قیمت: 410 دلار

شما جی‌اس‌امی‌ها مشخصات میان‌رده جدید سامسونگ را از سری Galaxy A و با سه دوربین، چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

فرشاد

۱۳۹۷/۷/۱
به این کار تقلید نمیگن اگه اینجوری باشه همه گوشی های لمسی باید از NEC و NOKIAتقلید کرده باشن

محمد

۱۳۹۷/۶/۳۱
بهتر از هنگ تی سیه که گوشی جدیدش رو از اپل کپی کرده و مسخره عام و خاص شده

M. Mehdi

۱۳۹۷/۶/۳۱
استاد بهتره قبل از اینکه خیلی خوشحال بشی که چقدر خوب با 400 دلار عجب چیزی داده تو بازار توجهتو باید به این موضوع جلب کنم که 410 دلار حدود 5 الی 6 میلیون تومان آب میخوره. معادل پرچمدار برندهایی چون. شیائومی. زد تی ای. وان پلاس. اوپو. ویو «اولین سازنده گوشی واقعا تمام صفحه با دوربین سلفی کشویی» حتی هواوی هم با 410الی450 دلار پرچمدار سال گذشته ش رو در اختیار میذاره و این یعنی سامسونگ با این قیمت گذاری میان رده اصلا بصرفه نیست. حداقل تو ایران.
با تشکر

rafa_

۱۳۹۷/۶/۳۱
طراحیش خوب نیست ولی مشخصات ش خوبه ، ولی اگه این و مثلا میزو 16x رو یه میز بزارن من میزو رو برمیدارم

مانی

۱۳۹۷/۶/۳۱
چقدر زشته این گوشی :|
سامسونگ با این فن چر 2زار خرج طراحی نمیکنه ؟!
الان این مدلو انقدر زشت زده تا پرچمدارش به چشم بیادو بتونه تفاوت ایجاد کنه، جداً طرفدارای این بِرند چه دل بزرگی دارن