خانهاخبار
تغییرات ساختاری در نسخه iOS تلگرام؛ سریع‌ و کارآمدتر از قبل!

تغییرات ساختاری در نسخه iOS تلگرام؛ سریع‌ و کارآمدتر از قبل!

براساس اعلام رسمی پاول دورف، نسخه iOS تلگرام در طی هفته آینده با نسخه جدیدی جایگزین خواهد شد که سرعت بیشتری دارد و همچنین نسبت به نسخه قبل، کارآمدتر خواهد بود.
۱۳۹۷/۶/۲۹

پاول دورف، موسس تلگرام اخیرا اعلام کرده است که نسخه iOS تلگرام با یک برنامه جدید جایگزین خواهد شد که نسبت به نسخه پیشین، سریع و کارآمدتر است. نسخه جدیدی که برای کاربران iOS منتشر خواهد شد، در واقع همان برنامه Telegram X است که مدتی پیش در دسترس قرار گرفته بود؛ توسعه‌دهندگان با توجه به توجه به نظراتی که از کاربران دریافت کرده‌اند، این برنامه را بهبود داده‌اند و حال تصمیم دارند تا آن‌را برای همیشه با نسخه استاندارد جایگزین نمایند. در همین رابطه، موسسه تلگرام اعلام کرده است:

تلگرام جدید از ماه ژانویه با نام Telegram X در دسترس عموم (کاربران iOS) بوده است. هزاران کاربر این نسخه را مورد ارزیابی قرار داده‌اند و نظرات خود را پیرامون آن با ما به اشتراک گذاشته‌اند؛ بنابراین به لطف این نظرات، Telegram X نسبت به چندین ماه پیش بهبود یافته و بهینه‌تر شده است. در حالی‌که همچنان روی نهایی‌سازی این نسخه کار می‌کنیم، به‌نظر می‌رسد تلگرام جدید برای انتشار عمومی برای کاربران iOS آماده باشد.

به همین جهت در نظر داریم در طی هفته آینده یا دو هفته دیگر، نسخه پیش‌فرض تلگرام را با نسخه جدید که بر مبنای Swift توسعه یافته است؛ جایگزین کنیم. در نتیجه، تلگرام سریع‌تر خواهد شد و (نسبت به نسخه قبل) کارآمدتر می‌شود. از آنجایی‌که نسخه جدید تلگرام بر مبنای زبان متفاوتی توسعه یافته است، احتمالا اشکالات جزئی رخ می‌دهد اما به سرعت برطرف خواهند شد. 

image

علت اینکه تلگرام جدید سریع‌تر خواهد بود، این است که نسخه جدید پیام‌رسان محبوب بر مبنای زبان Swift توسعه یافته. با این‌حال مهاجرت به نسخه جدید تلگرام بدون مشکل نخواهد بود؛ به دلیل استفاده از زبان جدید، ممکن است با مشکلاتی در این نسخه مواجه شوید اما توسعه‌دهندگان وعده‌ داده‌اند که مشکلات را به سرعت برطرف خواهند کرد تا این موضوع روی تجربه کاربران تأثیر منفی نداشته باشد.

در صورتی‌که پیش‌تر Telegram X را روی آیفون یا آیپد خود نصب کرده‌اید، دیدگاه خود را پیرامون این نسخه که جایگزین نسخه استاندارد تلگرام خواهد شد؛ با جی‌اس‌ام به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۷/۱
فکر کنم اشتباه کنید دوست گرامی:
فرمودین: "دانلود شدن میوزیکو نمیتونی ببینی، همچنین دانلود شدن چیزای دیگه مثل عکس و فیلم"
در صورتیکه: میزان دانلود ویدئو، فایل و ... به صورت درصدی از صفر شروع و بعد از اتمام دانلود به صد میرسه. در مورد گوش دادن به موزیک هم: عین تلگرام هستش و علاوه بر اون، قبل از دانلود صد در صد شما میتونیدبه موزیک گوش بدین و اگر دوست نداشتین دانلود رو کنسل کنید.

علیرضا

۱۳۹۷/۷/۱
سرعت، تصاویر و متون و ویدئوهایی با وسعت دید بیشتیر (برای نمایش متن یا ... از تمامی عرض موجود استفاده میکند) بر عکس دوستی که گفتن ویدئو میزان دانلودش مشخص نیست، میزان دانلود ویدئو، فایل و ... به صورت درصدی از صفر شروع و بعد از اتمام دانلود به صد میرسد.
بارزترین مزیتی که باعث شده من از تلگرام‌ایکس استفاده کنم: سرعت بیشتر و استفاده از تمامی عرض نرم‌افزار در ارایه‌ی مطالب در اکانت و کانال‌ها هستش.

saeed

۱۳۹۷/۶/۳۰
با سلام
من خیلی وقته استفاده می کنم سرعت دانلود کردن و روان بودنش خیلی بهتر از نسخه اصلی تلگرام هست

fb

۱۳۹۷/۶/۲۹
نصب کردم اصلی بهتر بود پاک کردم

مهدی

۱۳۹۷/۶/۲۹
توی تلگرام ایکس انگار اصلا مدیایی وجود نداره (برای گوش دادن به موزیک)
دانلود شدن میوزیکو نمیتونی ببینی
همچنین دانلود شدن چیزای دیگه مثل عکس و فیلم
تو نسخه اصلی ذره ذره دانلود شدن رو نشون میده ولی توی ایکس پیوسته نشون نمیده