خانهاخبار
سرانجام ظرفیت باتری آیفون‌های 2018 مشخص شد

سرانجام ظرفیت باتری آیفون‌های 2018 مشخص شد

اپل آیفون‌های تازه خود را چند روز پیش رسما معرفی کرد اما درباره ظرفیت باتری آن‌ها اطلاعاتی منتشر نکرد. حالا مجوزهای چینی این گوشی‌ها اطلاعات لازم را فاش کرده‌اند.
۱۳۹۷/۶/۲۹

کمپانی اپل چندی پیش از تازه‌ترین آیفون‌های سه گانه 2018 خود پرده برداشت اما همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، اطلاعات ظرفیت باتری هیچکدام از این مدل‌ها را فاش نکرد. آیفون‌های iPhone Xs، iPhone Xs Max و iPhone Xr حالا در چین هم مجوز دریافت کرده‌اند و بخشی از این اطلاعات پنهان‌شان هم فاش شده است.

image

بدین ترتیب به طور خلاصه می‌توان ظرفیت باتری این آیفون‌ها را اینگونه تأیید کرد:

  • iPhone Xs Max: 3174 میلی آمپر ساعت
  • iPhone Xs: 2658 میلی آمپر ساعت
  • iPhone Xr: 2942 میلی آمپر ساعت

iPhone Xs Max بزرگ‌ترین آیفون 2018 اپل است و باتری آن از طرفیت بیشتری نسبت به دو مدل دیگر بهره می‌برد اما کمپانی سازنده اعلام کرده که عمر باتری iPhone Xr در میان آیفون‌های امسال از سایرین بیشتر است. سال گذشته دوام باتری iPhone 8 Plus از دو مدل دیگر بیشتر بود اما جالب است بدانید که حالا باتری iPhone Xr ظاهرا یک ساعت و نیم بیش از آن دوام می‌آورد. افشای ظرفیت واقعی باتری در آیفون‌های سه گانه تازه اپل نکته جالب توجه دیگری هم دارد. iPhone Xs ظاهرا از باتری 2658 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد در حالی که iPhone X سال گذشته باتری بزرگ‌تری داشت و ظرفیت آن 2716 میلی آمپر ساعت بود.

از طرفی باید این نکته بسیار مهم را هم در نظر داشت که ظرفیت باتری نمی‌تواند معیار نهایی برای تخمین عمر و دوام باتری باشد. بهینه سازی نرم افزاری و مدیریت مؤثر انرژی مصرفی قطعات داخلی گوشی هوشمند و همچنین وضوح تصویر و میزان نور صفحه در میزان دوام باتری نقش مهمی ایفا می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

اپل

۱۳۹۷/۶/۳۱
خاک تو سرش با این حجم باتری

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۹
داشتنِ xr هم خودش فضیلت‌بزرگیه
من دلم xr آبی‌رنگ میخاد
تا حالا گوشی‌آبی نداشتم?