خانهاخبار
سونی از کنسول بازی PlayStation Classic رونمایی کرد

سونی از کنسول بازی PlayStation Classic رونمایی کرد

در یک اقدام غافلگیرکننده، سونی نسخه بروز شده کنسول بازی قدیمی خود یعنی استیشن ۱ را با نام Playstation Classic رونمایی کرد.
۱۳۹۷/۶/۲۹

اگر یادتان باشد، مدتی پیش بود که نینتندو تصمیم گرفت که نسخه ای کوچک و بروز شده از کنسول‌ بازی قدیمی خود را رونمایی و به بازار عرضه کند. این کنسول مورد توجه بسیاری قرار گرفت و حالا سونی نیز تصمیم گرفته است که چنین اقدامی را انجام دهد. این شرکت ژاپنی، امروز از کنسول بازی PlayStation Classic که در واقع نسخه ۲۰۱۸ کنسول بازی محبوب پلی استیشن ۱ است رونمایی کرد. برای آشنایی با این محصول، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

پلی استیشن کلاسیک در واقع نسخه کوچکتر شده کنسول بازی محبوب پلی استیشن ۱ است که در آن ۲۰ بازی مختلف به طور پیش فرض  قرار گرفته است. در واقع مانند کنسول نینتندو شما نمی‌توانید درب دستگاه را باز کرده و دیسک بازی مورد نظر خود را درون آن قرار دهید، بلکه صرفا باید از ۲۰ عنوانی که به طور پیش فرض بر روی این کنسول نصب شده است لذت ببرید. برخی از بازی‌های جذاب این کنسول شامل Final Fantasy VII, Tekken 3 و Ridge Racer Type 4 می‌شوند. سونی اعلام کرده که خریداران این مینی پلی استیشن (!)  دو دسته کلاسیک پلی استیشن ۱ را نیز دریافت خواهند کرد. درحال کاملا مشخص نیست که این ۲۰ بازی از پیش نصب شده شامل چه عناوینی می‌شوند، اما منبع اعلام کرده که علاوه بر بازی‌های مذکور، دو عنوان Jumping Flash و Wild Arms نیز بر روی این کنسول حضور خواهند داشت.

image

درست است که سونی کمی دیرتر از نینتندو وارد عرصه کنسول‌های بازی کلاسیک شده است، اما برخلاف نینتندو، سونی اعلام کرده است که موجودی کافی از این محصول وجود داشته و مشکلی جهت تامین این محصول را ندارد، پس این یعنی که شما هم می‌توانید بدون مشکلی این کنسول را تهیه کنید. این محصول با قیمت ۹۹ دلار از تاریخ ۳ دسامبر قابل خرید خواهد بود. اگر یک طرفدار پروپاقرص پلی استیشن هستید، عاشق این کنسول  خواهید شد، اما اگر دوست ندارید که مبلغ نزدیک به یک میلیون تومان را بابت این محصول بپردازید (!) می‌توانید عناوین این کنسول خاطره انگیز را به کمک شبیه ساز تجربه کنید. نظر شما چیست؟ آیا شما هم دوست دارید که صاحب پلی استیشن ۱ کلاسیک شوید؟ برای خرید پلی استیشن پلاس ۱۴ روزه به این سایت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

یبشسی

۱۳۹۷/۷/۷
نه

سامان

۱۳۹۷/۷/۱
سلام بد نیست بروز رسانی شه قیمت اعلامی دلار در جریانید چند شده 100 شما رند کن 1.500 اونم برای کسی که بره از کار خونه بگیره.
حالا بیاد ایران هزینه گمرکی + هزینه حمل و نقل تا ایران و تا بازار + دو نقطه روش بخوره + سه نقطه و دیگر دستندکاران هم بخورن روش یه 700 تومن دیگه بهش اضافه کن.
2.300.000 مبارک مشتری :))))))
لایک یادتون نره کلی فسفور سوزوندم بابت محاسبه

Bhmn

۱۳۹۷/۶/۳۰
داداش برا ما ی تومن میش. برا اونا ک پولی نیس

mehdi.m7

۱۳۹۷/۶/۳۰
یادش به خیر یه زمانی با کلی ذوق و شوق عیدی هامو جمع کردم با سی هزار تومن و ده تا بازی مجانی خریدمش خیلی خوشحال بودم الان دیدم برای کلاسیکش باید یه میلیون و نیم پول داد واقعا چی سرمون اومده و این وضعیت بعدا بدترم میشه

sina

۱۳۹۷/۶/۳۰
من هنوز خودشو به عنوان یادگاری دارم با 70 80 تا سی دی بازی
فقط میتونم بگم یادش بخیر