خانهاخبار
آیپد پروهای جدید با ویژگی اتصال نمایشگر جداگانه و پورت USB C عرضه خواهند شد

آیپد پروهای جدید با ویژگی اتصال نمایشگر جداگانه و پورت USB C عرضه خواهند شد

براساس اطلاعات بدست آمده از سیستم عامل iOS 12.1 اپل ‌ویژگی‌های تازه‌ای را برای آیپد پروهای جدید تدارک دیده است.
۱۳۹۷/۶/۲۹

درست چند روز پس از منتشر شدن نسخه نهایی iOS 12، اپل به سرعت نسخه بتای سیستم عامل iOS 12.1 را بدست کاربران رسانده است. به طور کلی این نسخه به جز قابلیت‌هایی همچون تماس تصویری گروهی با فیس تایم، چندان ویژگی‌های اساسی دیگری ندارد، اما توسعه دهندگان با گشت و گذار در میان کدهای این سیستم عامل، متوجه ویژگی‌های جدید و هیجان انگیزی برای آیپد پروهای جدید شده اند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که می‌دانید، بسیاری انتظار رونمایی از دو آیپد پرو جدید را در رویداد شهریورماه اپل داشتند، اما اهالی کوپرتینو ترجیح دادند که رونمایی از این محصول را به زمان‌دیگری موکول کنند، احتمالا در پاییز سال جاری. بر اساس اطلاعات منتشر شده در حساب توییتر برخی توسعه دهندگان، اپل تغییراتی اساسی را برای آیپد پرو های جدید تدارک دیده که اکثر این ویژگی‌ها در کدهای iOS 12.1 ذکر شده است. می‌دانید که یک ویژگی اصلی که در آیپدهای جدید خواهیم دید، استفاده از دوربین Truedepth و سیستم تشخیص چهره Face ID است. حال در همین راستا، به نظر می‌رسد که اپل ویژگی باز شدن قفل با چهره به صورت افقی برای دستگاه را اضافه نموده است که در ابتدا شاید چندان مهم به نظر میاید، اما فراموش نکنید که آیپد بیشتر از آیفون به صورت افقی استفاده می‌شود و به همین جهت این یک حرکت مناسب از سوی اپل به شمار می‌آید.

نکته قابل توجه دیگری که در کدهای نسخه بتا iOS 12.1 مشاهده شده، پشتیبانی آیپد پرو از نمایشگرهای جداگانه است. این یعنی که اگر نیاز به فضای بیشتری برای کار کردن داشته باشید، آیپد همانند مک این امکان را به شما می‌دهد تا با اتصال دستگاه به یک مانیتور، یک دسکتاپ تازه را برای خود آماده کنید که این خودش به تغییراتی در رابط کاربری آیپدهای جدید اشاره می‌کند. درحال حاضر پشتیبانی از دسته‌های بلوتوثی در iOS وجود دارد اما اپل احتمالا قصد دارد پشتیبانی از دسته‌های بیشتری را به این دو آیپد اضافه کند تا تجربه بازی کردن عناوینی مانند PubG و Fortnite ساده تر باشد. در نهایت این کدها باری دیگر به پشتیبانی آیپد پرو ۲۰۱۸ به پورت USB-C اشاره داشته اند که در صورت واقعیت، پتانسیل‌های بسیار زیادی برای آیپد فراهم خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا آیپدهای جدید بیشتر از گذشته، جایگزین کامپیوترهای شخصی خواهند شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)