خانهاخبار
تلفن هوشمند منعطف Galaxy F فاقد شیشه گوریلا گلس خواهد بود

تلفن هوشمند منعطف Galaxy F فاقد شیشه گوریلا گلس خواهد بود

براساس گزارش‌ها، سامسونگ به دلیل ساختار منعطف تلفن هوشمند Galaxy F از شیشه گوریلا گلس استفاده نخواهد کرد.
۱۳۹۷/۶/۲۸

سال‌هاست که صحبت‌هایی پیرامون تلفن‌های هوشمند جدید با نمایشگر‌های قابل انعطاف به گوش می‌رسد و سامسونگ بارها اعلام کرده که این شرکت در آینده محصولی با چنین ویژگی را عرضه خواهد کرد. درحال حاضر، گزارش شده که سامسونگ قصد دارد یک محصول جدید به نام Galaxy F را در اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کرد و اگرچه اطلاعات چندان زیادی از این محصول در دسترس نیست، گزارش‌های تازه به عدم استفاده از محافظ گوریلا گلس در این تلفن هوشمند اشاره کرده اند. در ادامه با ما همراه شوید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. 

image

با وجود اینکه استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس بر روی تلفن‌های هوشمند به یک موضوع عادی تبدیل شده است، سامسونگ برای تلفن هوشمند تاشوی خود که احتمالا Galaxy F نام دارد، از این شیشه محافظ استفاده نخواهد کرد. برخی بر این باورند که عدم استفاده سامسونگ از این متریال باعث می‌شود که Galaxy F در هنگام ضربه دیدن دچار مشکلات اساسی شود.

شاید این موضوع برای برخی ناامیدکننده باشد اما طبیعتا دلیلی برای این موضوع وجود دارد؛ Galaxy F یک تلفن هوشمند با نمایشگر منعطف و قابل تاشدن است و از طرفی، شیشه یک ماده سخت و غیر قابل انعطاف است و استفاده از آن بر روی این محصول منطقی نیست. البته به نظر می‌رسد که سامسونگ خود اقدام به ساخت نوعی محافظ برای نمایشگر شده که توسط یک  شرکت ژاپنی تولید می‌شود.

این محافظ صفحه به اندازه سخت نیست و یک جایگزین کاملا مناسب برای این تلفن هوشمند قابل انعطاف به شمار می‌آید. البته در نظر داشته باشید که این موضوع جنبه‌های منفی از جمله مقاومت کمتر نسبت به شیشه گوریلا گلس را به همراه خواهد داشت.

درکل به نظر می‌رسد که سامسونگ با وجود ساخت این محافظ جدید، همچنان به مرحله‌ای نرسیده که این محصول را به دست کاربر برساند و احتمالا باید مدت بیشتری صبر کنیم تا سامسونگ، توسعه و ساخت این محصول را تکمیل کند. نظر شما چیست؟ آیا موبایل‌های منعطف، آینده تلفن‌های هوشمند را شکل خواهند داد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

:|

۱۳۹۷/۶/۲۹
واقعا خسته نباشید
خب اگه گوریلا گلس خم میشد که سامسونگ اینهمه سال جر نمیداد خودشو برا ساخت گوشی منعطف

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۸
بله. آینده از آنِ منعطف است