خانهاخبار
تیزر ویدیویی Mate 20 هوآوی از ماژول مربعی دوربین خبر می‌دهد

تیزر ویدیویی Mate 20 هوآوی از ماژول مربعی دوربین خبر می‌دهد

یک ماه دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمداران Mate 20 باقی مانده و هوآوی هم روند انتشار تیزرهای رسمی این گوشی‌ها را آغاز کرده است. تازه‌ترین ویدیویی تبلیغاتی این پرچمداران بار دیگر به ماژول دوربین مربعی اشاره کرده است.
۱۳۹۷/۶/۲۶

هوآوی تیزر ویدیویی تازه‌ای درباره پرچمدار سطح بالای بعدی خود به نام Mate 20 Pro منتشر کرده و علاوه بر ماژول مربعی دوربین اصلی در آن به نوین بودن این محصول و ارزشمندی آن در آزمودنش اشاره کرده است.

پیش از این هم تصاویر رندری و زنده متعددی منتسب به این پرچمدار تازه فاش شدند و نشان دادند که Mate 20 Pro و همچنین احتمالا Mate 20 قرار است به ماژول دوربین مربعی با سه لنز اصلی به همراه حسگر فوکوس خودکار و فلش LED در پنل پشتی مجهز شوند.

image

Mate 20 Pro قرار است در پنل جلو کمی متفاوت‌تر طراحی شود و بریدگی حاشیه بزرگ‌تری نسبت به Mate 20 داشته باشد. گفته می‌شود این مدل سطح بالاتر است و از تکنولوژی پیشرفته تشخیص چهره سه بعدی هم بهره می‌برد. از طرف دیگر Mate 20 ظاهرا با ناچ قطره‌ای و بسیار کوچک توسعه می‌یابد و حسگر سلفی تکی در این حاشیه تعبیه می‌شود.

هوآوی تأیید کرده است که پرچمداران تازه‌اش را 16 اکتبر (24 مهر) در لندن معرفی می‌کند و در خلال برگزاری این رویداد انحصاری هم احتمالا شاهد رونمایی از سه مدل Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 Porsche Design خواهیم بود.

هوآوی چندی پیش از تازه‌ترین پلتفرم موبایلی سطح بالای خود به نام HiSilicon Kirin 980 پرده برداشت و انتظار می‌رود که پرچمداران مذکور هم از این پردازنده پرچمدار که با ساختار 7 نانومتری توسعه یافته است، قدرت بگیرند. گفته می‌شود دو مدل Mate 20 و Mate 20 Pro به پنل نمایش به ترتیب 6.3 و 6.9 اینچی از نوع AMOLED مجهز می‌شوند و حداقل 6 گیگابایت هم حافظه رم دارند. شایعه شده است که Mate 20 Porsche Design در تعداد محدودی روانه بازار می‌شود و علاوه بر قیمت بالاتر همچنین از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)