خانهاخبار
آیا پلی استیشن 5 تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد؟

آیا پلی استیشن 5 تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد؟

براساس گزارش برخی از منابع معتبر، سونی قصد دارد که برای رقابت با مایکروسافت، کنسول بازی خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه کند.
۱۳۹۷/۶/۲۶

از ابتدای سال ۲۰۱۸، شرکت‌های مختلفی از جمله خود سونی و مایکروسافت بیشتر از هر زمان دیگری به عرضه کنسول‌های بازی جدید خود درطی سال‌های آینده اشاره داشته اند. براساس گزارش بسیاری از منابع،‌ سونی و مایکروسافت درحال آماده سازی کنسول‌های بازی نسل نهم خود هستند که احتمالا درطی یک یا دو سال آینده روانه بازار خواهند شد. حال امروز منبعی معتبر ادعا کرده که سونی برای رقابت با مایکروسافت، قصد دارد کنسول بازی خود را در سال ۲۰۱۹ معرفی و آن را برای تعطیلات پایان سال به بازار عرضه کند. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید.

image

سونی در سال ۲۰۱۳ به طور رسمی از پلی استیشن ۴ رونمایی کرد و آن را در نوامبر همان سال بدست کاربران رساند. درحال حاضر چیزی حدود ۵ سال از عرضه این کنسول بازی به بازار می‌گذرد و به همین جهت، گمانه زنی‌ها برای عرضه نسل بعدی یعنی پلی استیشن ۵ بیشتر از گذشته شده است.  براساس گفته‌های یک تحلیلگر، سونی قصد دارد که در سال ۲۰۱۹، کنسول بازی خود را معرفی کرده و به سرعت تا قبل از رسیدن سال ۲۰۲۰ آن را به بازار عرضه کند. به ادعای این فرد، پلی استیشن ۵ نسبت به نسب قبلی خود بسیار قدرتمند تر است که زمینه برای عرضه بازی‌هایی با کیفیت فوق العاده بالا را فراهم می‌کند. مایکروسافت در E3 2018 به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت درحال آماده سازی حداقل ۲ ایکس باکس جدید است و به نظر می‌رسد که سونی برای رقابت با این شرکت،‌ قصد دارد که این کنسول بازی‌ را زودتر عرضه کند.

اگرچه این صحبت‌ها هیجان انگیز به نظر می‌رسد اما نوعی سردرگمی نیز به وجود آمده است. سونی خود اعلام کرده که پلی استیشن ۴ به پایان چرخه عمرش نزدیک شده و از طرفی، گفته شده که این کنسول احتمالا تا ۳ سال دیگر پشتیبانی خواهد شد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، پلی استیشن ۵ باید در سال ۲۰۲۱ عرضه شود که نسبت به عرضه ۲۰۲۰ کنسول‌های مایکروسافت کمی دیر به حساب می‌آید. شاید سونی قصد دارد که پس از عرضه کنسول بازی جدیدش در تعطیلات ۲۰۱۹، کنسول بازی پلی استیشن ۴ را تا سال ۲۰۲۱ از لحاظ بازی تامین کند. درکل می‌توان اطمینان داشت که کنسول‌های بازی نسل نهم حداقل در سال میلادی آینده به طور رسمی رونمایی خواهند شد.  برای خرید پلی استیشن پلاس ۱۴ روزه به این سایت مراجعه کنید.

نظر شما چیست؟ آیا پلی استیشن ۵ می‌تواند تا تعطیلات ۲۰۱۹ به دست کاربران برسد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عرفان

۱۳۹۷/۶/۲۶
به نظر من اگر این اوضاعی اقتصادی ادامه پیدا کنه حتی اگر هم بیاد جوان های ما نمی تونن خریداریش کنن

اشکان

۱۳۹۷/۶/۲۶
به نظر من که سونی سعی میکنه هرچه سریعتر اینکارو انجام بده بعد هک کردن و کپی خور شدن پلی استیشن دیگه کمتر کسی دوس داره پول گزافی برای خرید بازی های اورجینال بده