خانهاخبار
تازه‌ترین تصاویر پرچمدار Mate 20 هوآوی در قاب محافظ

تازه‌ترین تصاویر پرچمدار Mate 20 هوآوی در قاب محافظ

تازه‌ترین تصاویر منتسب به پرچمدار Mate 20 این گوشی را با بریدگی حاشیه و حسگر فیزیکی اثرانگشت به نمایش می‌گذارند. این گوشی قرار است به همراه دو مدل دیگر ماه آینده رسما معرفی شود.
۱۳۹۷/۶/۲۶

پرچمداران Mate 20 هوآوی ماه آینده رسما معرفی می‌شوند. این سری قرار است شامل مدل‌های Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 Porsche Design باشد.

علاوه بر همه تصاویر زنده و رندری که اخیرا از این گوشی‌ها منتشر شد حالا شاهد انتشار تصاویر رندری تازه‌تری هستیم که پرچمدار آینده هوآوی درون قاب محافظ به نمایش می‌گذارند. بریدگی‌های متعددی در ابعاد و قالب‌های مختلف در این قاب‌های محافظ دیده می‌شود که ظاهرا به دوربین اصلی، پورت‌های ارتباطی و همچنین حسگر اثرانگشت متعلق هستند.

سری پرچمداران Mate 20 هوآوی هم قرار است به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز شوند اما چینش این لنزها و همچنین سیستم کلی ماژول با آنچه در P20 Pro تعبیه شده بود، متفاوت است. این بار قرار است به جای ماژول دوربین با چینش عمودی در گوشه بالا با سیستمی در قالب مربع مواجه شویم که درست در میانه عرض پنل پشتی قرار گرفته و ماژول فوکوس خودکار و فلش هم درون آن است.

همان‌طور که اشاره کردیم، بریدگی دیگری هم برای حسگر فیزیکی اثرانگشت درست زیر بریدگی دوربین اصلی در قاب محافظ Mate 20 طراحی شده است که نشان می‌دهد پرچمدار تازه هوآوی از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این بریدگی‌های دیگری در لبه پایینی گوشی طراحی شده است که مخصوص بلندگو، پورت شارژ و جک هدفون 3.5 میلی متری هستند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور گوشی در کناره سمت راست دیده می‌شوند و بدین ترتیب درگاه سیم کارت در کناره سمت چپ قرار می‌گیرد.

برخی از این تصاویر رندری تازه همچنین ماکت Mate 20 را هم با ناچ قطره‌ای و حاشیه بسیار باریک در قسمت پایین صفحه به نمایش می‌گذارند. از طرف دیگر مدل Mate 20 Pro قرار است بریدگی حاشیه بزرگ‌تری داشته باشد تا حسگرهای بیشتری را در خود جای دهد. گفته می‌شود که Mate 20 Pro همچنین سطح بالاتر است و از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی مانند تکنولوژی نوین اپل پشتیبانی می‌کند.

همچنین قرار است سری Mate 20 اولین پرچمداران و گوشی‌های هوآوی باشند که با پردازنده HiSilicon Kirin 980 و ساختار 7 نانومتری معرفی می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)