خانهاخبار
فهرست تمامی بازی‌های ویدیویی که پاییز امسال منتشر خواهند شد (بخش دوم)

فهرست تمامی بازی‌های ویدیویی که پاییز امسال منتشر خواهند شد (بخش دوم)

در آغاز هفته به معرفی ۸ عنوان از فهرست ۱۵ بازی مهمی پرداختیم که در پاییز پیش رو برای چهار پلتفرم ایکس باکس وان، PS4، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. در این مطلب به ۷ عنوان باقی مانده می‌پردازیم که در میان آن‌ها نام‌های بزرگی مثل Red Dead Redemption 2 و Battlefield 5 حضور دارند.
۱۳۹۷/۶/۲۴

ادامه‌ی فهرست منتشر شده در آغاز هفته، به ترتیب تاریخ عرضه این چنین است:

Soul Calibur VI

image

این بازی برای بیستمین سالگرد مجموعه بازی‌های Soul Calibur انتخاب شده است. اگر از تجربه‌ی بازی مجموعه‌های قبلی را دارید یا از طرفداران این سری هستید، باید بدانید که نسخه‌ی جدید نیز مانند نسخه‌ی حال و هوای نسخه‌های قدیمی‌تر مانند Soul Calibur 2 را زنده می‌کند.

تاریخ عرضه: ۱۹ اکتبر

پلتفرم: ‌ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پی‌سی

Red Dead Redemption 2

image

نسخه‌ی اول Red Dead Redemption با محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران روبرو شد؛ سبک روایی و اوپن ورلد بودن این نسخه موفقیت بسیار خوبی برایش به همراه داشت و همین امر سبب شد تا کاربران مشتاق نسخه‌ی دوم شوند. در این سری بازی‌ها نیز مانند GTA شما کنترل نقش اصلی داستان را به عهده دارید که با ماموریت‌های مختلفی مواجه است و در کنار آن می‌توانید ماموریت‌های جانبی نیز داشته باشید و شخصیت‌ّای متنوعی در بازی حضور خواهند داشت.

Red Dead Redemption 2 عنوانی است که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدیم و بالاخره پس از نسل اول که در سال ۲۰۱۰ و برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عرضه شده بود، امسال این نسخه نیز راهی بازار می‌شود. با توجه به این که راک استار فعلا برنامه‌ای برای عرضه‌ی GTA 6 ندارد، انتظار می‌رود Red Dead Redemption 2 بتواند بار دیگر این شرکت را به شهرت برساند و حتی عنوان بازی سال یا یکی از پرفروش‌ترین‌ها را به خود اختصاص دهد.

تاریخ عرضه: ۲۶ اکتبر

پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴

Hitman 2

image

با توجه به شهرت هیت‌من در دنیای سینما و محبوبیت بسیار خوب نسل اول این بازی که فروش موفق داشت، انتظار می‌رود که این قاتل حرفه‌ای بار دیگر با یک بازی جذاب بازگردد. نسخه‌ی دوم با سناریوهای جدیدی برای ایجنت ۴۷ همراه است که همیشه با هدف کشتن یک یا چند فرد به پایان می‌رسند. در هیت‌من ۲ شما و یارتان می‌توانید قتل‌ها را با یکدیگر انجام دهید.

تاریخ عرضه: ۱۳ نوامبر

پلتفرم: پلی استیشن، ایکس باکس وان، پی‌سی

Fallout 76

image

Fallout 76 نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های Fallout است که سابقه‌ای طولانی دارند. این بازی نیز توسط استدیوی مشهوری در حال توسعه است که پیش از این عناوین Fallout 3 و Fallout 4 و The Elder Scrolls V:Skyrim را تولید کرده بود.

به جای تجربه‌ی سنتی بازی‌های Fallout که بازی با یک کاربر دنیال می‌شد، در نسخه‌ی جدید تمرکز روی بازی آنلاین است. تمامی کاراکترهایی که در ویست‌لند با آن‌ها مواجه می‌شوید شخصیت‌های آنلاین خواهند بود که این تغییر بزرگی نسبت به نسل‌های قبلی است. زمان بازی در دوره‌ای پیش از سری‌های قبلی و در افسانه‌های دنیای Fallout اتفاق می‌افتد؛ مدت کوتاهی پس از اینکه رستاخیر هسته‌ای اتفاق افتاده است. شما باید انسانیت را دوباره بنا کنید!‍

تاریخ عرضه: ۱۴ نوامبر

پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پی‌سی

Pokemon: Let's Go, Pikachu و Pokemon: Let's Go Eevee

image

این دو نام بازی‌های جدید سری Pokemon است که هم شبیه به هستند و هم نیستند! یکی از بازی‌ها با محوریت Pikachu و دیگری با محوریت Eevee است و این تنها تفاوت بازی‌های مذکور است. نینتندو درباره‌ی این دو بازی می‌گوید:

با الهام از Pokemon Yellow که در سال ۱۹۹۸ در ژاپن و برای نینتندو گیم بوی عرضه شده بود، این دو عنوان جدید نیز گیم‌پلی مبنی بر درک مستقیم را ارایه می‌کنند و بسیاری از ویژگی‌هایی که در Pokemon Go ارایه شده بود را همراه دارد و برای بازیکنانی طراحی شده که اولین بار است در دنیای Pokemon قدم می‌گذارند.

تاریخ عرضه: ۱۶ نوامبر

پلتفرم: نینتندو سوییچ

‌Battlefield 5

image

Battlefield 5 عنوان محبوب دیگری است که گیمرهای زیادی منتظرش بودند؛ این بازی در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، اما با در نظر گرفتن فاکتور بی‌طرفی نسبت به کشورهای درگیر در آن جنگ، بتلفیلد ۵ در مقاس بزرگتری و در حالت چند کاربره در جریان است. با توجه به همین موضوع، در این نسخه امکان شخصی با سطح بالایی در نظر گرفته شده است که در مجموعه‌ی Battlefield  بی‌سابقه است.

اما این تنها تغییر ایجاد شده در Battlefield 5 نیست: این بازی با یک مد Battle Royale همراه است که در حالت تک کاربره اجرا می‌شود و قابلیت بازسازی یا تقویت استحکامات دفاعی نیز به آن افزوده شده است.

تاریخ عرضه: ۲۰ نوامبر

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی

Super Smash Bros Ultimate

image

اگر تا به حال سری بازی‌های Smash Bros را بازی نکرده‌اید، به آن به عنوان نسخه‌ی جنگی از بازی Mario Kart فکر کنید. نینتندو شخصیت‌های بسیاری دارد؛ از ماریو تا Donkey Kong و Pikachu، هر یک در سری بازی‌های Smash Bros با یکدیگر درگیر می‌شوند. هر یک از این چهره‌ها حرکات و ویژگی‌های خود را دارند که شخصیت کلی آنان را شکل می‌دهد. به جای یک کاربر، این بازی را می‌توان با دو تا هشت کاربر با اجرا کرد که البته تعداد کاربران را خود بازی تشخیص می‌دهد.

بازی دیوانگی، بی‌نظمی و هرج و مرج خاص خود را دارد و اگر دنبال یک بازی برای وقت گذراندن باشید، Smash Bros Ultimate می‌تواند انتخاب جالب و سرگرم کننده‌ای باشد.

تاریخ عرضه: ۷ دسامبر

پلتفرم: نینتندو سوییچ

نظرات خود درباره‌ی بازی‌های معرفی شده در این فهرست را با ما در میان بگذارید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

h

۱۳۹۷/۶/۲۵
بتل فیلد و هیتمن خیلی هیجان دارن البته به نظرم بازی خدای جنگ از همشون بهتره مطالبتون رو در مورد معرفی اینجور بازی ها بیشتر کنید. دنیای بازی های کامپیوتری واقعاً جذابه
مرسی

Milad M.N

۱۳۹۷/۶/۲۵
سلام بازی جنگ جویان اورچی۴ رو نگفتید