خانهاخبار
دعوتنامه رویداد تازه هوآوی مشخصات پرچمدار Mate 20 را فاش کرد

دعوتنامه رویداد تازه هوآوی مشخصات پرچمدار Mate 20 را فاش کرد

هوآوی با انتشار پوستر دعوتنامه رسمی رویداد 16 اکتبر بار دیگر تأیید کرد که پرچمداران تازه Mate 20 در تاریخ 24 مهر معرفی می‌شوند. در این پوستر همچنین به وضوح می‌توان مشاهده کرد که گوشی مذکور از پردازنده kirin 980 قدرت می‌گیرد و به ماژول دوربین به شکل مربع مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۲۰

هوآوی چندی پیش رسما تأیید کرد که پرچمداران تازه Mate 20 و Mate 20 Pro خود را 16 اکتبر (24 مهر) معرفی می‌کند. این غول تکنولوژی چینی حالا همچنین دعوتنامه رسمی رویداد انحصاری 16 اکتبر را هم برای رسانه‌ها ارسال کرده است و در آن می‌توان برخی جزئیات مربوط به پرچمدار بزرگ تازه‌اش را هم مشاهده کرد.

انتظار می‌رود که Mate 20 گوشی بزرگی مجهز به پنل نمایشی بزرگ و همچنین باتری توانمندی با ظرفیت بیش از نسل قبلی باشد. در تصویر دعوتنامه پیش رو همچنین پردازنده پرچمدار Kirin 980 دیده می‌شود و هوآوی رسما تأیید کرده است که پرچمداران تازه Mate 20 آن به این پردازنده مجهز می‌شوند. پردازنده Kirin 980 با ساختار 7 نانومتری توسعه یافته است و یکی از اولین پردازنده‌ها با این روش معماری به شمار می‌رود. پیش از این برخی تصاویر زنده و رندری منتسب به Mate 20 هوآوی منتشر شدند و در اغلب آن‌ها شاهد طراحی ماژول دوربین اصلی به شکل مربع بودیم. حالا انتشار دعوتنامه رسمی مربوط به رویداد رونمایی از این گوشی‌ها طراحی مذکور را هم تأیید می‌کند. این گوشی هم قرار است مانند P20 Pro به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز شود اما ترتیب چینش و شکل کلی لنزها در این دو مدل کاملا متفاوت خواهد بود.

image

در آخر همچنین به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد روند بهره گرفتن از هوش مصنوعی را در این دوگانه پرچمدار تازه نسبت به گذشته به شکل پیشرفته‌تری ادامه دهد. این غول تکنولوژی در پوستر دعوتنامه معرفی Mate 20 عبارت تبلیغاتی "هوش سطح بالاتری در راه است" را درج کرده و بار دیگر بر تعبیه قابلیت‌های پیشرفته تکنولوژی هوش مصنوعی در گوشی‌های پرچمدار نوین خود تأکید کرده است.

هوآوی با معرفی Kirin 980 و همچنین تعبیه آن در Mate 20 و Mate 20 Pro وعده داده است گامی نو در تولید و عملکرد پرچمداران تازه‌اش بردارد. این سازنده پیش بینی می‌کند نرخ بهبود در عملکرد این پردازنده دو رقمی باشد و سرعت پردازش گرافیکی‌اش هم تا 178% افزایش یابد. هوآوی در توسعه Mate 20 و Mate 20 Pro مرزهای توانمندی مودم‌های سلولار را هم درنوردیده است و انتظار می‌رود که پرچمداران مذکور به پرسرعت‌ترین شبکه‌های ارتباطی Wi-Fi و همچنین مودم‌های سلولار مجهز شوند.

تقریبا یک ماه دیگر تا رونمایی رسمی از این گوشی‌های سطح بالا باقی مانده است و انتظار می‌رود در خلال هفته‌های آینده شاهد انتشار خبرها و تصاویر تکمیلی بیشتری درباره Mate 20 و Mate 20 Pro باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)