خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای Galaxy J6 Prime سامسونگ

صدور مجوز FCC برای Galaxy J6 Prime سامسونگ

سامسونگ قصد دارد به زودی یک میان رده تازه به نام Galaxy J6 Prime معرفی کند. این گوشی اخیرا مجوز FCC دریافت کرده است و به نظر می‌رسد که به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 مجهز شود.
۱۳۹۷/۶/۱۸

چندی پیش گزارش شد که کمپانی سامسونگ احتمالا روند توسعه یک نسخه تازه از گوشی هوشمند Galaxy J6 را با شناسه SM-J610F آغاز کرده است. این گوشی حالا مجوز FCC دریافت کرده و اسناد مجوزش هم نشان می‌دهند که سامسونگ قرار است آن را تحت عنوان Galaxy J6 Prime معرفی کند. زمان زیادی از معرفی آخرین نسخه گوشی Galaxy J6 نگذشته و حالا به نظر می‌رسد که جانشین آن هم در راه است.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، در تصاویر اسکرین شات اسناد آژانس رگولاتوری FCC از Galaxy J6 Prime یاد شده؛ اما کمپانی سامسونگ هنوز هیچ خبری را در این باره مورد تأیید قرار نداده است و هنوز مشخص نیست که این غول تکنولوژی قصد دارد میان رده تازه خود را چه زمانی رسما معرفی کند.

میان رده Galaxy J6 Prime با دوربین و پردازنده بهبود یافته توسعه می‌یابد!

گفته شده است که Galaxy J6 Prime از نظر مشخصات فنی بسیار شبیه به Galaxy J6 طراحی می‌شود اما از نظر پردازنده داخلی و دوربین پیشرفته‌تر است. انتظار می‌رود این مدل تازه از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 قدرت بگیرد و به سیستم دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز شود.

image

سایر مشخصات Galaxy J6 Prime شامل تعبیه پنل نمایش اینفینیتی، نسبت تصویر 18.5:9، حسگر فیزیکی اثرانگشت و سیستم تشخیص چهره می‌شود. این گوشی تازه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو مورد آزمون قرار گرفته است و این نسخه احتمالا سیستم عامل پیش فرضش خواهد بود.

انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی را به زودی رسما معرفی کند و روند عرضه جهانی‌اش را هم در پیش گیرد. در حال حاضر اطلاعات نهایی از مشخصات فنی و ظاهری و همچنین تاریخ معرفی Galaxy J6 Prime در دسترس نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی ساحنی

۱۳۹۷/۶/۱۸
پردازنده 450 برای نسخه پرایم خوبه اما برای J8 دیگه خیلی خنده دار بوده و از همه خنده دار تر اینکه پردازنده A6 هم همین 450 اسنپ دراگون هست.
تمامی دستگاه های رقیب پردازنده قدرتمندی رو در نظر گرفتن اما سامسونگ به سخره گرفته کاربرانش رو