خانهاخبار
حداقل قیمت iPhone XS: هزار دلار!

حداقل قیمت iPhone XS: هزار دلار!

تنها چند روز دیگر تا رونمایی از آیفون‌های تازه اپل باقی مانده است. برخی تحلیل گران با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این گوشی‌ها در گزارشی تازه متذکر شده‌اند که آیفون‌های پرچمدار امسال ارزان‌تر از آیفون 10 پارسال قیمت گذاری نمی‌شوند بلکه 1000 دلار حداقل قیمت برای iPhone Xs خواهد بود.
۱۳۹۷/۶/۱۷

اپل سال گذشته آیفون 10 خود را با قیمت گزاف 1000 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 1149 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی معرفی کرد. این گوشی بیش از هر چیز به خاطر قیمت نجومی‌اش مورد انتقاد قرار گرفت و تقریبا بلافاصله پس از آغاز عرضه گسترده آن شاهد انتشار خبرهایی بودیم که ادعا می‌کردند اپل قصد دارد آیفون‌های 2018 خود را با قیمت ارزان‌تری معرفی کند. این سازنده همچنین آیفون 6.1 اینچی ارزان‌تری هم توسعه داده است که در مقابل دو مدل پرچمدار دیگر ظاهرا از پنل نمایش LCD و دوربین اصلی تکی بهره می‌برد و قابلیت 3D Touch هم در طراحی آن به کار گرفته نشده است.

image

بخش تحقیقاتی Merill Lynch چند روز پیش گزارشی برای مشتریان و اعضای خود منتشر کرد و مدعی شد که قیمت آیفون‌های 2018 بیش از سطح مورد انتظار تحلیل گران و پیش بینی‌های wall Street Journal خواهد بود. Wamsi Mohan، تحلیل گر Bank of America، در گزارش مذکور گفته است که انتظار می‌رود آیفون 6.5 اینچی iPhone Xs Max به قیمت 1050 دلار معرفی شود. براساس گفته Mohan مدل 5.8 اینچی به نام iPhone Xs حدودا 999 دلار قیمت دارد و نسخه 6.1 اینچی به قیمت 800 دلار روانه بازار می‌شود.

این تحلیل گر ارشد متوسط قیمت فروش آیفون‌های اپل را در سال 2019 معادل 815 دلار پیش بینی کرده است در حالی که این رقم در سه ماهه سوم سال 2018 (آوریل تا ژوئن) معادل 724 دلار بود. اپل قصد دارد سه آیفون تازه خود را 12 سپتامبر (21 شهریور) رسما معرفی کند و همان طور که انتظار می‌رفت، سهام این کمپانی مهم با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد تازه‌اش روند افزایشی پیدا کرده است. Wamsi Mohan در این باره گزارش کرده که ارزش سهام اپل در خلال سه ماهه اخیر حدودا 17% بیشتر شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مشت حسن

۱۳۹۷/۶/۱۸
حداقل قیمت iPhone XS: صد و پنجاه میلیون ریال!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۱۸
مرد میخوام بتونه xS بگیره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۱۷
خوش بحال اونایی که پول‌مول دارن و میخرن
اِی لعنت به این روزگار لامُرُوَت

علیا

۱۳۹۷/۶/۱۷
خود اپل بارها گفته این آیفون آیفون 10 نبوده. بلکه آیفون ایکس هست.
اما نمیدونم چرا توی سایت شما همش میگه آیفون 10