خانهاخبار
تصاویری جدید از کیس‌های منتسب به iPhone Xs و آیفون ۶.۱ اینچی

تصاویری جدید از کیس‌های منتسب به iPhone Xs و آیفون ۶.۱ اینچی

به نظر می‌رسد که فروشگاه مطرح Walmart از هم اکنون شروع به آماده کردن کیس‌های ۳ آیفون جدید اپل کرده و در همین راستا، تصاویری از این کیس‌ها منتشر شده است.
۱۳۹۷/۶/۱۷

تنها ۴ روز دیگر باقی مانده تا اپل بالاخره از جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود به طور رسمی رونمایی کند. همانطور که بارها شنیده‌ایم، انتظار می‌رود که اهالی کوپرتینو در سال جاری سه مدل آیفون را به بازار عرضه کنند؛ iPhone Xs، iPhone Xs Max و یک آیفون ۶.۱ اینچی که با قیمتی کمتر و البته با مشخصاتی پایین‌تر از دو برادر دیگر خود به میدان رقابت راه پیدا می‌کند. با وجود تلاش‌های اپل مبنی بر پنهان نگه داشتن اطلاعات پیرامون این تلفن هوشمند، یکی از کاربران وبسایت Reddit موفق شده که تصاویری از کیس‌های منتسب به iPhone Xs Max و آیفون ۶.۱ اینچی  را در فروشگاه Walmart منتشر کند. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید.

همانطور که گفتیم، به نظر می‌رسد که فروشگاه Walmart از هم اکنون شروع به آماده سازی کیس‌های ۳ آیفون جدید جهت فروش کرده است. همانطور که در تصاویر می‌بینید، این کاربر موفق شده که ابعاد این کیس‌ها را با ابعاد کلی آیفون ۱۰ این شرکت مقایسه کند. در تصویر اول شاهد مقایسه شدن کیس آیفون ۶.۱ اینچی با آیفون ۱۰ هستیم که مشخصا به دلیل نمایشگر بزرگتر، ابعاد بزرگتری نیز دارد. شاید فکر کنید که نحوه قرار گیری جایگاه دوربین این کیس حاکی از آن است که آیفون ۶.۱ اینچی از دوربینی دوگانه برخوردار خواهد بود، اما این جایگاه صرفا برای یک لنز، یک میکروفون و یک فلاش LED تعبیه شده است. پس از آن نوبت به کیس iPhone Xs Max می‌رسد که در همان نگاه اول می‌توان متوجه ابعاد بزرگ این دستگاه شد؛ در واقع ابعاد این آیفون بزرگ با نمایشگر ۶.۵ اینچی تا حد بسیار زیادی شبیه به آیفون ۸ پلاس اپل است. پس اگر هم اکنون یک آیفون ۸ پلاس را در دست بگیرید می‌توانید ذهنیت بهتری از ابعاد iPhone Xs Max داشته باشید.

جدای از این موارد،‌ ویژگی خاص دیگری در این کیس‌ها دیده نمی‌شود و تنها تفاوت ابعاد در این سه تصویر مشخص شد. انتظار داریم که iPhone Xs و iPhone Xs Max با نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۵ اینچی امولد، دوربین‌های بهبود یافته، باتری‌های بهتر، پردازنده A12 و ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه شوند. آیفون ۶.۱ اینچی نیز با نمایشگر LCD، پردازنده A11 یا A12 به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم،‌ سیستم تشخیص چهره و قابلیت شارژ بیسیم، دوربینی با یک لنز و با قیمت حداقل ۵۹۹ دلار عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ شما کدام یک از این سه آیفون اپل را می‌پسندید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

جاوید

۱۳۹۷/۶/۱۸
سلام
فک کنم اشتباه شده، کیس اول هم مربوط به نمونه ۶.۵ اینچی هست، یعنی تمام سه تصویر کیس گوشی X's max هست

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۱۷
کیس‌های آیفون خیلی گرانن
مالِ آیفونSE شده 90تومن?
یعنی پولِ 2کیلو گوشتِ آبگوشتی، استخوان هم که جداگانه برات میذاره( خوشبختانه قصاب‌ها برای استخوان پولی نمیگیرن )