خانهاخبار
سامسونگ: Galaxy F تا آبان امسال معرفی می‌شود

سامسونگ: Galaxy F تا آبان امسال معرفی می‌شود

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه‌ای انحصاری اعلام کرده است که این کمپانی قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش تاشو به زودی معرفی کند. دی جی کو اعلام کرده است که گوشی مذکور در ماه نوامبر رونمایی می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۱۴

براساس ادعای تازه دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، گوشی هوشمند این سازنده با پنل نمایش منعطف پیش از آنچه انتظار را داریم معرفی می‌شود. این مقام ارشد سامسونگ چند روز پیش در مصاحبه انحصاری با CNBC اعلام کرده است که گوشی مذکور در ماه نوامبر و در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان در سان فرانسیسکو رسما معرفی می‌شود. کو همچنین اذعان داشته است که کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند نوین خود را همچنان در دست توسعه دارد چراکه روند تکمیل آن ظاهرا پیچیده‌تر از برنامه ریزی قبلی بوده است. او در این باره گفته که روند توسعه گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تقریبا به پایان رسیده است.

انتظار می‌رود اولین گوشی هوشمند سامسونگ با پنل نمایش منعطف Galaxy X یا Galaxy F نامیده شود. از طرفی دی جی کو هنوز نام تجاری نهایی این محصول را تأیید نکرده اما درباره قابلیت‌های آن گفته است که سامسونگ در نظر دارد این گوشی تازه را به ویژگی‌های مفیدی مجهز کند تا توانمندی‌های آن در حالت باز از سایر تبلت‌های موجود بیشتر باشد.

image

در ادامه می‌توانید به صحبت‌های مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ درباره گوشی Galaxy F توجه کنید:

می‌توانید در حالت تاشده از اغلب قابلیت‌های این گوشی بهره ببرید اما اگر بخواهید برنامه‌ها یا وب را مرور کنید، باید صفحه را باز کنید. حالا که این صفحه نمایش تاشو کاملا باز شده است، چه قابلیت‌های متمایزی نسبت به سایر تبلت‌ها ارائه می‌کند؟ اگر تجربه در صفحه بازشده مانند سایر تبلت‌ها باشد، مشتریان چگونه به خرید چنین دستگاهی ترغیب می‌شوند؟ به همین خاطر همه دستگاه‌ها، قابلیت‌ها و نوآوری‌های تازه باید مفهوم و پیام گویایی برای مشتری هدف داشته باشند تا زمانی که این کاربر از آن‌ها استفاده می‌کند، با خود بگوید سامسونگ به همین دلیل این قابلیت یا دستگاه را طراحی کرده است.

دی جی کو در ادامه گفته است سامسونگ در توسعه گوشی هوشمند تاشوی تازه خود تنها به طراحی ظاهری توجه نکرده است. او  اذعان داشته است که سامسونگ در این باره تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده است که تقاضایی برای دریافت گوشی تاشو از سوی مشتریان وجود دارد. مدیرعامل سامسونگ هم با استناد به همین پژوهش ادعا می‌کند که زمان ارائه چنین گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تاشو فرا رسیده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سهيل

۱۳۹۷/۶/۱۶
با اين كه يكي از طرفدارهاي گوشي هاي سامسونگ هستم ولي به نظرم اين كمپاني داره مثل باليوود هند هر ٣٠ ثانيه يه محصول جديد ميده تو بازار
اسفند يكي -مرداد يكي ديگه حالا هم نوبت آبان شده
علي بركت الله

ازیو

۱۳۹۷/۶/۱۵
همیشه سامسونگ عالی وپیشرو در گوشی سازی بوده برعکس اپل!

سعید

۱۳۹۷/۶/۱۴
نوامبر 2019 رو گفته یعنی می شه آبان 98 نه امسال خبرهای درست بذار آخه سامهنگ مال این حرفا نیستش

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۱۴
خوش بحال اونها که پول دارن و سریع میرن می‌گیرن
ما فعلاً باید منتظر باشیم تا قیمتش بِشکنه، یا اینکه یه دستِ‌دوّمی یا مثلاً یکی پول‌لازمه می‌خواد بفروشه جراحی آپاندیس داره? دکتر گفته سریع باید بیای، اینم زیرِ قیمت میده میره