خانهاخبار
آیا گلکسی S10 به حاشیه‌های نامتقارن مجهز می‌شود؟

آیا گلکسی S10 به حاشیه‌های نامتقارن مجهز می‌شود؟

برخی منابع اعلام کرده‌اند که گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالا با حاشیه‌های نامتقارن به بازار عرضه می‌شود که در نوع خود یک حرکت رو به جلو برای سامسونگ است.
۱۳۹۷/۶/۱۳

بعد از گلکسی اس9، حالا نوبت به نسل بعدی کهکشانی‌های سامسونگ رسیده است و کره‌ای‌ها قصد دارند با معرفی این نسل جدید، کار ناتمام خود را تمام کنند. امروز در توییتر خبرهایی مبنی بر تجهیز گلکسی S10 به نمایشگری با حاشیه‌های نا متقارن به گوش می‌رسید.

حاشیه نا متقارن به این معنی است که بالای نمایشگر نسبت به پایین آن حاشیه‌های بیشتری دارد. اما با این وجود، نسبت نمایشگر به بدنه در اس 10 از پیشینیان آن بیشتر خواهد بود. گفته می‌شود که دلیل استفاده از حاشیه‌های نامتقارن در کهکشانی جدید بحث جایگذاری اجزا است. هنوز مشخص نیست که اجزای اس 10 چگونه در کنار هم قرار خواهند گرفت که سامسونگ را وادار کرده به سراغ حاشیه‌های نا متقارن برود.

image

در مقایسه با پرچم‌داران سال 2018، گلکسی S10 به احتمال زیاد با سنسور اثر انگشت درون نمایشگر و دوربین 3 بعدی عرضه می‌شود. وقتی که شرکت‌هایی مانند اپل و شیائومی با معرفی محصولاتی با بریدگی در بالای نمایشگر خود را به عنوان شرکت‌های نوآور معرفی می‌کنند، سامسونگ نیز می‌تواند با بکارگیری یک دوربین 3 بعدی در اس 10 برای رقبا خط و نشان بکشد؛ حتی اگر قیمت آن ضخیم‌تر شدن حاشیه‌های دستگاه باشد. با استفاده از چنین دوربینی، سامسونگ می‌تواند دقت و سرعت سیستم تشخیص چهره خود را بالاتر ببرد و قابلیت‌های استفاده از اموجی را بهبود دهد.

برخی منابع پیش‌تر اعلام کرده بودند که سامسونگ طی همکاری‌های خود با استارتاپ Mantis Vision، یک دوربین 3 بعدی بدون ناچ را توسعه داده است. انتظار داریم که سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 و در کنگره جهانی موبایل بارسلون آخرین نسل از کهکشانی‌های خود را معرفی کند.

گفته شده است که خانواده اس 10 در سه مدل به بازار عرضه می‌شود و البته تجهیز شدن این مدل‌ها به فناوری ارتباطی 5G هنوز مشخص نیست. این سری جدید احتمالا اولین سری از محصولات سامسونگ خواهند بود که پردازنده آن‌ها با معماری 7 نانومتری ساخته شده است و قدرت پردازش بیشتر و مصرف انرژی بهینه‌تری نسبت به پیشینیان خود دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۱۳
s10 انقلابی نیست، گول نخورید.
ولی گلکسیF انقلابیه، انقلابی در هزارهء سوم