خانهاخبار
بررسی اپلیکیشن بامیلو و شرکت در کمپین یک سال زندگی رایگان

بررسی اپلیکیشن بامیلو و شرکت در کمپین یک سال زندگی رایگان

فروشگاه اینترنتی بامیلو در کمپین جدیدش فرصتی را برای مشتریانی که اولین خرید خود را از طریق اپلیکیشن انجام می‌دهد ایجاد کرده تا برنده جوایز ارزشمند کمپین یک سال زندگی رایگان باشند. برای آشنایی با اپلیکیشن بامیلو و بررسی تخصصی آن همراه ما باشید.
۱۳۹۷/۶/۱۳

این روزها در مورد بامیلو و کمپین جدید آن با نام «یک سال زندگی رایگان» زیاد می‌شنویم. فروشگاه اینترنتی بامیلو که یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در مارکت ایرانی به‌شمار می‌رود با هدف آشنایی مردم برای استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی و به تبع آن اصلاح سبک زندگی، کاهش مصرف انرژی و سوخت و همچنین ساده‌تر کردن زندگی روزمره کمپین جدیدش را آغاز کرده است.

بامیلو برای تشویق کاربران اینترنتی برای استفاده از اپلیکیشن‌ها با همکاری اسنپ، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌فود و ایرانسل و کبال قرعه‌کشی‌ای را ترتیب داده تا تمام کسانی‌که برای نخستین بار از طریق اپلیکیشن بامیلو، خرید می‌کنند شانس برنده شدن خدمات ویژه این اپلیکیشن‌های پر کاربرد را داشته باشند.

image

بدین ترتیب اگر شما هنوز خریدی را از طریق اپلیکیشن بامیلو ثبت نکرده‌اید کافیست با بررسی اپلیکیشن بامیلو همراه شوید تا هرچه بیشتر با این اپلیکیشن و فرایند سفارش محصول از آن آشنا شوید.

بعد از نصب اپلیکیشن بامیلو و باز کردن آن با صفحه‌ای روبرو می‌شویم که ترتیب چینش المان‌های آن به‌خوبی یادآور یک فروشگاه اینترنتی است. بنرهای مختلف از پروموشن‌ها، لیستی از دسته‌بندی محصولات، بخشی برای تخفیف‌های زمان‌دار، قسمتی برای محصولات پرفروش و همچنین پیشنهادات بامیلو مواردی هستند که همگی در صفحه اول جای گرفته‌اند. احتمالا در همین اولین برخورد با تنوع بالای کالاها می‌توانید مواردی را پیدا کنید که در سبد خرید شما جای می‌گیرند. با این حال اگر به دنبال محصول خاصی هستید کافیست از منوی کشویی سمت راست وارد بخش دسته‌بندی محصولات شوید.

image

هنگام مرور صفحه اول برنامه با بخشی نیز به نام بامیلوی من مواجه هستیم که در آن لیست نامنظمی از محصولات آماده فروش بامیلو قرار گرفته است. در واقع این لیست براساس سابقه گشت و گذار ما در برنامه کامل می‌شود و آیتم‌های آن به مرور زمان براساس سلیقه کاربر چیده می‌شوند.

image

دسته‌بندی‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که تقریبا همه نیاز کاربران را پوشش می‌دهند. از لوازم الکترونیکی گرفته تا پوشاک، لوازم بهداشتی و دسته خوراکی‌ها فهرست شده‌اند که هر کدام به دسته‌های جزئی‌تر تقسیم می‌شوند. بنابراین به سادگی می‌توانید دسته محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و به جستجوی کالای مورد نظر بپردازید. هنگامی که دسته‌بندی را به شاخه‌های کوچکتر تبدیل می‌کنید عددی جلوی هر دسته نوشته شده که تعداد محصولات آماده فروش در آن بخش را نمایش می‌دهد. همچنین نوار جستجویی بالای دسته‌ها وجود دارد که می‌توانید به‌صورت مستقیم به جستجوی دسته مورد نظر بپردازید و خود را از سر و کله زدن با شاخه‌های مختلف دسته‌ها خلاص کنید. 

image
 
image

بخش علاقه‌مندی‌ها در منوی سمت راست همانطور که از نام آن پیداست مجموعه‌ای از محصولات مورد علاقه شما را شامل می‌شود که هنگام گشت و گذار در فروشگاه گزینه لایک یا قلب قرمز رنگ را روی آن فشار داده‌اید. این محصولات به لیست علاقه‌مندی‌های شما اضافه شده‌اند و هر زمان که بخواهید می‌توانید به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید. این دسترسی می‌تواند با هدف خرید محصول در زمان دیگری انجام شود یا حتی برای معرفی آن به دوستانتان مفید واقع شود.

image

پایین بخش علاقه‌مندی گزینه کالاهای اخیرا مشاهده شده به چشم می‌خورد. این بخش به‌صورت خودکار با محصولاتی که اخیرا آنها را مشاهده و مشخصات آن بررسی کرده‌اید پر می‌شود. یعنی اگر محصول خاصی را دیده‌اید و آن را لایک نکرده‌اید حداقل می‌توانید در زمان دیگری آن را در بخش اخیرا مشاهده شده پیدا کنید. 

image

بخش‌های دیگر در منوی کشویی سمت راست شامل سبد خرید و حساب کاربری من می‌شود که از نام آنها مشخص است با چه چیزی روبرو هستیم. سبد خرید محصولاتی را نشان می‌دهد که در حال خرید آنها هستیم و مراحل تسویه حساب را پیش روی ما قرار می‌دهد و بخش حساب کاربری من به ویرایش اطلاعات کاربری و نشانی‌های دریافت محصول تعلق دارد. در بخش نشانی‌ها می‌توانید چند آدرس مختلف را وارد کنید تا هر بار موقع سفارش از وارد کردن آدرس و جزئیات آن بی نیاز شوید. 

image
 
image

گزینه‌های دیگری که در منوی سمت راست دیده می‌شوند مربوط به راه‌های تماس با خدمات مشتریان و مشاهده راهنما و سوالات متداول هستند. وقتی روی گزینه تماس با خدمات مشتریان تپ می‌کنیم به‌صورت خودکار برنامه Phone روی گوشی باز می‌شود که شماره پشتیبانی بامیلو اتوماتیک درج شده است. بخش راهنما و سوالات متداول نیز در پنج دسته مختلف سوالات متداولی که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید را همراه با پاسخ نمایش می‌دهد و خواندن آن برای کسانی که تجربه کمی در خرید از بامیلو دارند خالی از لطف نیست. 

image

بعد از آشنایی کامل با اپلیکیشن در آخرین قدم به ثبت سفارش و خرید محصول می‌رسیم که نکته ابهام‌آمیزی در آن دیده نمی‌شود. وقتی محصولی را به سبد خرید اضافه می‌کنید و فرایند تسویه حساب را دنبال می‌کنید، بامیلو ما را از زمان دریافت محصول آگاه می‌کند و بعد از انتخاب آدرس دریافت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شویم. در صفحه پرداخت دو راه وجود دارد، یا از طریق درگاه بانکی هزینه محصول را پرداخت می‌کنیم یا با انتخاب گزینه پرداخت در محل، هزینه آن را هنگام دریافت کالا در محل و از طریق وجه نقد یا کارت بانکی پرداخت می‌کنیم. 

image
 
image

خوشبختانه اپلیکیشن بامیلو به رایگان برای هردو پلتفرم اندروید و آی‌اواس عرضه شده و همه کاربران می‌توانند با خرید از آن شانس خود را برای بهره‌مند شدن از جوایز کمپین «یک سال زندگی رایگان» امتحان کنند. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حامد داداشی

۱۳۹۷/۸/۲
بامیلو 100 سال دیگه هم به دیجی کالا نمیرسه بامیلو جنس دست دوم میفروشه و قبول هم نمیکنه که جنسش دست دوم هستش من مودم فورجی ودافون خریداری کردم 390000 هزار تومان بعد یک هفته بدستم رسید ولی وقتی جعبه را باز کردم دیدم اولا مودم پلمپ نبود و ثانیا استفاده شده بود و هر ادمی میدید پی به دست دوم بودنش می برد و روز بعدش بسته را پست کردم و زنگ زدم گفتن کارشناسامون نگا میکنن و 5 روز کارشناسا بررسی کردن اخر سر هم گفتن ما جنس رو پس میفرستیم و این را قالب کردیم به شما منم به نشان الکترونیکی اینماد شکایت کردم و پرونده فعلا باز هستش اگر کسی این مشکل رو داشت به سایت https://enamad.ir بره و شکایتش رو ثبت کنه پیگیری میکنن اونجا . اگر سوالی خواستین ببپرسین 09144269886 شماره بنده هستش و هر چی خواستین بدونین از من بپرسین من از سال 94 از دیجی کالا خرید کردم حتی یک بار هم به مشکل بر نخوردم ولی بامیلو ..... پس قبل از خرید حتما به این موضوع نظر داشته باشین و اگر جنس دست دوم دادند حتما به سایت اینماد برید و شکایت کنید . با تشکر

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۷
قیمتهاش نسبت ب دیجی کالا ارزانتر، ولی موجودی کالای کمی دارد و در وبسایت هم ک طراحی بسی ساده و دل زننده است

ض

۱۳۹۷/۶/۱۵
یه بار تبلیغ ویدیویی گذاشتی یه بار تصویری، بیا یه صوتی هم بذار حجت رو تموم کن به بامیلو.
بیا بگو چطور لاغر کردی اینهمه!