خانهاخبار
جدیدترین تصاویر زنده از پرچمدار Pixel 3 XL گوگل

جدیدترین تصاویر زنده از پرچمدار Pixel 3 XL گوگل

تازه‌ترین پرچمدار گوگل به نام Pixel 3 XL باز هم فاش شد. تصاویر زنده این گوشی به رنگ مشکی با پنل نمایش بزرگ و همچنین طراحی بریدگی حاشیه منتشر شده است.
۱۳۹۷/۶/۱۳

گوگل در نظر دارد پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL خود را تا پایان سال 2018 رسما روانه بازار کند. خبرها و حتی ویدیوهای بررسی متعددی منتسب به این گوشی‌ها منتشر شده است و تقریبا اغلب موارد را درباره مشخصات فنی و ظاهری آن‌ها می‌دانیم، اما همچنان کنجکاو هستیم ببینیم گوگل می‌خواهد سال 2018 را با چه پرچمداران و خبرهای شگفت‌انگیزی به پایان برساند. این گوشی‌ها قرار است 9 اکتبر (12 مهر) رسما معرفی شوند و تا آن زمان همچنان فرصت طولانی باقی مانده است. پیش بینی می‌شود خبرها و گزارش‌های بیشتری درباره محصولات تازه گوگل تا ماه آینده منتشر شود. همچنین شایان ذکر است که تصاویر زنده متعدد و تازه‌ای هم از کار با Pixel 3 XL منتشر شده و آن را در یک دستگاه روشن از زوایای مختلف به نمایش گذاشته است.

image

به نظر می‌رسد که این گوشی توسط راننده یک سرویس مسافربری شهری پیدا شده و متعلق به مسافریست که آن را سهوا در خودرو جا گذاشته است. این گوشی هوشمند ظاهرا از محافظ شفاف و بی رنگ بهره می‌برد و بسیار شبیه به همان Pixel 3 XL معروف دیده می‌شود که هفته اخیر در تصاویر و ویدیوهای زنده دیگر فاش شده بود. Pixel 3 XL در ویدیوی پیش رو به دوربین اصلی با لنز تکی و حسگر اثرانگشت فیزیکی در پنل پشتی مجهز شده است و طراحی ناچ هم در پنل جلوی آن دیده می‌شود.

گفته می‌شود که پرچمدار Pixel 3 XL گوگل صفحه نمایش 6.2 اینچی دارد اما نسخه Pixel 3 به پنل نمایش 5.5 اینچی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود بسیاری از مشخصات فنی میان این دو مدل یکسان باشند. برای مثال، گفته می‌شود هر دو به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845، 4 گیگابایت رم و دوربین‌های باکیفیت و فوق العاده مجهز می‌شوند و سیستم عامل اندروید 9.0 پای هم به صورت پیش فرض روی آن‌ها نصب می‌شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، گفته می‌شود که پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل در ماه اکتبر معرفی می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود که روند عرضه این گوشی‌ها با تأخیر کوتاهی پس از معرفی رسمی آغاز شود. این نسل تازه هم احتمالا با اختلاف اندکی نسبت به Pixel 2 قیمت گذاری می‌شوند. بدین ترتیب که نسخه استاندارد Pixel 3 حداقل 649 دلار قیمت داشته باشد و Pixel 3 XL هم حداقل 749 دلار قیمت گذاری شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)