خانهاخبار
IFA 2018: ال‌جی از نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت رونمایی کرد

IFA 2018: ال‌جی از نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت رونمایی کرد

ال‌جی در IFA 2018 بیش از هر چیز بر محصولات خانه‌ی هوشمند متمرکز بود و در کنار لوازم خانگی از یک نمایشگر هوشمند نیز رونمایی کرد که به گوگل اسیستنت مجهز است و می‌توان از آن برای کارهایی مانند آشپزی کمک گرفت.
۱۳۹۷/۶/۱۱

اولین بار آمازون با معرفی اکوشو (Echo Show) مفهوم نمایشگر هوشمند را به اسپیکرهای هوشمند اضافه کرد و رده‌ی جدیدی از گجت‌ها را معرفی کرد. پس از آن شرکت‌های مختلفی مانند JBL، لنوو و سونی نیز محصولاتی مشابه را معرفی کردند و ال‌جی نیز به تازگی به جمع این کمپانی‌ها پیوسته است. تفاوت نمایشگرهای هوشمند با اسپیکرهای هوشمند این است که علاوه بر پاسخ دادن به دستورات صوتی کاربر، یک نمایشگر نیز دارند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز و یا ویدیوها را نیز برای او نمایش دهند.

کمپانی کره‌ای در IFA 2018 از محصولات خانگی هوشمند و به ویژه محصولات مربوط به آشپرخانه رونمایی کرد که با کمک وای‌فای می‌توانند مستقیما با گوگل اسیستنت ارتباط برقرار کنند. اکثر این محصولات در روز جمعه معرفی شدند، اما در این میان نمایشگر هوشمند ال‌جی محصولی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این دستگاه از Innit که یک پلتفرم نرم افزاری تهیه‌ کننده‌ی برنامه‌های آشپزی قدم به قدم است کمک می‌گیرد.

همکاری ال‌جی با Innit امکان نمایش دستور تهیه‌ی خوراکی‌های مختلف روی نمایشگر این دستگاه را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین این دستگاه با استفاده از اتصال وای‌فای می‌تواند به لوازم خانگی هوشمند خانواده‌ی سیگنچر ال‌جی متصل شده و دستورات را به آن‌ها نیز منتقل کند. برای مثال شما دستور پخت یک شیرینی را در این نمایشگر انتخاب خواهید کرد و دستگاه به طور خودکار فر هوشمند سیگنچر را گرم می‌کند تا به دمای مناسب برسد و در همین حین مرحله به مرحله دستور پخت را برای شما نمایش می‌دهد. البته وظایف این دستگاه فقط به آشپزخانه ختم نمی‌شود و می‌توان مانند سایر نمایشگرهای هوشمند از آن استفاده کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)