خانهاخبار
IFA 2018: پرچمداران Mate 20 هوآوی 24 مهر معرفی می‌شوند

IFA 2018: پرچمداران Mate 20 هوآوی 24 مهر معرفی می‌شوند

هوآوی در نمایشگاه IFA 2018 رسما تأیید کرد که پرچمداران تازه‌اش 16 اکتبر (24 مهر) معرفی می‌شود. Mate 20 و Mate 20 Pro به ترتیب از دوربین اصلی سه گانه و دوگانه بهره می‌برند.
۱۳۹۷/۶/۱۱

کمپانی هوآوی در خلال برگزاری کنفرانس اختصاصی روز گذشته در نمایشگاه IFA 2018 برلین رسما تأیید کرد که نسل تازه پرچمدارانش نیمه ماه اکتبر معرفی می‌شوند. این گوشی‌ها قرار است تحت عنوان Mate 20 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) و در لندن رونمایی شوند. هوآوی در این کنفرانس همچنین اذعان داشته است که سری پرچمداران Mate 20 اولین گوشی‌های این سازنده چینی خواهند بود که به پردازنده Kirin 980 مجهز می‌شوند. البته در این ادعا همچنین اشاره کوچکی هم به Magic 2 شده است. این گوشی روز گذشته برای اولین بار توسط آنر که برند زیرمجموعه هوآوی است مورد تأیید قرار گرفت اما تازه‌ترین خبرها نشان می‌دهند که Honor Magic 2 تا پیش از اواخر نوامبر رسما عرضه نخواهد شد. از طرفی دوگانه پرچمدار Mate 20 و Mate 20 Pro در ماه اکتبر معرفی می‌شوند و پیش بینی می‌شود که روند عرضه‌شان هم پیش از رونمایی از Honor Magic 2 آغاز شود.

image

پردازنده Kirin 980 هوآوی اولین چیپست پردازنده دارای دو واحد پردازشی اختصاصی یادگیری ماشینی و فعالیت‌های هوش مصنوعی است و به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد از این قابلیت‌های پیشرفته به عنوان مهم‌ترین نقاط قوت و جالب توجه پرچمداران تازه‌اش در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کند. این غول تکنولوژی در کنفران خبری تازه خود به عبارت‌هایی مانند "هوشمندتر" و "هوش مصنوعی سطح بالاتر" اشاره کرده است که به خوبی می‌توانند گواه اثبات ادعای ما باشند. انتظار می‌رود حداقل یکی از این دوگانه تازه مانند P20 Pro به دوربین اصلی سه گانه مجهز شوند و به همراه قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی اختصاصی در هوآوی از کیفیت بسیار خوبی هم در جهت تشخیص منظره بهره ببرند. پیش بینی می‌شود که در این میان Mate 20 Pro به دوربین سه گانه مجهز شود اما Mate 20 همچنان با دوربین اصلی دوگانه به بازار راه یابد.

همچنان که به انتهای سال 2018 نزدیک می‌شویم، گوشی‌های پرچمدار بیشتری از سازندگان مختلف معرفی می‌شوند. برای مثال، قرار است OnePlus 6T و LG V40 هم به زودی معرفی شوند اما انتظار می‌رود دوگانه Mate 20 هوآوی هر دو گوشی مذکور را از نظر فروش مغلوب خود سازد. هر دو سری پرچمداران Mate 10 و P20 هوآوی در فروش جهانی خوب ظاهر شدند در حالی که این سازنده هنوز نتوانسته بود گوشی‌های سطح بالای خود را در بازار آمریکا هم به فروش برساند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۶/۱۱
چه بدرد می خوری بازم می خواد یه آشغال دیگه بندازه به طرفدارای کوته فکرش ولی سعید چاخان پررو و اون.مازیار ربیعی فر که اتفاقا جفتشون هم یکی هستن بدونن که همین حبابی از شرکت سامهنگ درپیتشون خیلی خیلی بهتره و شماها هم خودتون و هم شرکت درپیتتون زیر حبابی هستین