خانهاخبار
IFA 2018: ساعت هوشمند Casio Pro Trek Smart WDS-F30 معرفی شد

IFA 2018: ساعت هوشمند Casio Pro Trek Smart WDS-F30 معرفی شد

کاسیو روز گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه IFA 2018 از ساعت هوشمند تازه خود به نام Pro Trek Smart WSD-F30 پرده برداشت. این گجت هوشمند قرار است ژانویه سال آینده روانه بازار شود.
۱۳۹۷/۶/۱۰

کمپانی Casio روز گذشته از تازه‌ترین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این گجت هوشمند Pro Trek Smart WSD-F30 نام دارد و از سیستم عامل Wear OS گوگل بهره می‌برد. Casio سال گذشته ساعت هوشمند WSD-F20 را معرفی کرد و F30 نسل تازه این ساعت‌های هوشمند تنومند به شمار می‌رود.

Pro Trek Smart WDS-F30 مجوز MIL-STD-810G دریافت کرده و در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متری مقاوم است. این ساعت هوشمند صفحه نمایش دو لایه 1.2 اینچی از نوع OLED با وضوح تصویر 390 در 390 و لایه رویی از نوع LCD مونوکروم دارد که لایه سیاه و سفید آن برای نمایش ساعت، فشار هوا و قطب نما به کار می‌رود.

image

همچنین می‌توانید در این ساعت هوشمند از وضعیت Multi Timepience بهره ببرید. در این وضعیت تنها زمان به صورت سیاه و سفید به نمایش درمی‌آید و صفحه نمایش رنگی و ارتباط با گوشی همراه به منظور بهینه سازی مصرف انرژی باتری غیرفعال می‌شوند. باتری ساعت هوشمند تازه Casio در این وضعیت می‌تواند 1 ماه هم دوام بیاورد اما طول عمر انرژی آن در مصرف روزمره حدودا 1.5 روز است.

image

ساعت هوشمند Pro Trek Smart WDS-F30 در وضعیت Extend می‌تواند با یک بار شارژ کامل حدودا 3 روز دوام بیاورد. در این وضعیت می‌توانید از GPS و نقشه‌ها به صورت آفلاین بهره ببرید. همچنین زمان به صورت سیاه و سفید ظاهر می‌شود و نقشه رنگی هم با فشردن دکمه کناره بدنه به نمایش درمی‌آید. فعال کردن وضعیت Extend همچنین سیستم عامل دستگاه را هم به وضعیت ذخیره انرژی استندبای تغییر می‌دهد.

بدنه F30 حدودا 0.4 میلی متر از F20 باریک‌تر طراحی شده است و بندهای آن هم نرم‌تر و انعطاف پذیرتر ساخته شده‌اند. این ساعت هوشمند قرار است از ژانویه سال 2019 به قیمت حدودی 549 دلار و در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی عرضه شود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)