خانهاخبار
تصویر جدیدی از اپل واچ سری ۴ منتشر شد

تصویر جدیدی از اپل واچ سری ۴ منتشر شد

درست پس از لو رفتن اولین تصویر تبلیغاتی آیفون‌های جدید، شاهد تصویری تازه از اپل واچ سری ۴ هستیم که جزییاتی تازه در اختیارمان قرار می‌دهد.
۱۳۹۷/۶/۹

تنها دو هفته دیگر تا مراسم اپل در کوپرتینو باقی مانده است و از همین الان، بازار شایعات دیگر به اوج خود رسیده اند. مدت زیادی نمی‌شود که منبع 9To5Mac اولین تصویر تبلیغاتی iPhone Xs و iPhone Xs Plus را منتشر کرده و حالا شاهد لو رفتن تصویری از چهارمین ساعت هوشمند جدید اپل یعنی اپل واچ سری ۴ هستیم که در آن تغییراتی اساسی نسبت به تمامی مدل‌های قبلی ایجاد شده است. برای جزییات بیشتر دراین باره و بررسی ویژگی‌های تازه اپل واچ، در ادامه با ما همراه شوید.

image

اولین چیزی که قصد داریم درباره‌اش صحبت کنیم، کاهش حاشیه‌ اطراف نمایشگر تا ۱۵ درصد است. همانطور که می‌بینید، نمایشگر موجود در اپل واچ سری ۴ حالا بزرگتر از قبل دیده می‌شود و واچ فیس موجود بر روی صفحه جزییات بیشتری را نمایش می‌ دهد. این افزایش سایز نمایشگر به لطف کاهش حاشیه اطراف نمایشگر ایجاد شده و و به این سبب انتظار نمی‌رود که اپل واچ سری ۴ از لحاظ ابعاد کلی، تغییر خاصی نسبت به مدل سال قبل کرده باشد، اما چیزی که به نظر دستخوش تغییر شده، ضخامت و انحناهای اطراف بدنه است. این اپل واچ نسبت به نسخه‌های قبلی تا حد قابل توجهی باریک تر دیده شده و حتی به نظر گوشه‌های اطراف بدنه بیشتر از قبل گردتر شده اند. درحال حاضر نمی‌دانیم که آیا این دو موضوع به دلیل نحوه قرار گرفتن اپل واچ در این عکس چنین به نظر می‌رسند یا اپل واقعا تغییرات خاصی را در طراحی ایجاد کرده است،‌ اما به هرحال باید تا موعد رونمایی رسمی صبر کرد تا جزییات دقیق تری را بدست آوریم. 

image

حال اجازه دهید که به لبه سمت چپ دستگاه نگاهی داشته باشیم. اولین نکته‌ای که به چشم می‌آید، شباهت حلقه چرخان اپل واچ سری ۴ به تصویری است که در دعوت نامه اپل مشاهده کردیم. همچنین به نظر می‌رسد که قسمت دایره‌ای شکل درون حلقه چرخان همانند مدل‌ اسپورت اپل واچ، همرنگ با بدنه خواهد بود و خبری از رنگ مشکی نیست. یک میکروفون کوچک نیز حالا در این لبه قرار گرفته که دقیقا مشخص نیست که آیا این یک میکروفون جدید است یا صرفا نسبت به مدل ‌قبل جابجا شده است. درنهایت بد نیست اشاره کنیم که دکمه کنار بدنه اپل واچ کمی تخت تر از مدل‌های قبلی دیده می‌شود؛ دلیل آن این است که اپل همانند دکمه هوم آیفون ۷، از یک دکمه فورس تاچ و بدون تحرک در اپل واچ سری ۴ استفاده کرده است که احتمالا به کاهش ضخامت و ایجاد فضا برای افزایش ظرفیت باتری کمک می‌کند. انتظار می‌رود که اپل از ساعت هوشمند جدیدش درکنار آیفون‌های جدید و سایر محصولات تازه در تاریخ ۲۱ شهریور رونمایی کند. نظر شما چیست؟ آیا اپل واچ سری ۴ جانشین لایقی برای نسل قبل است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)