خانهاخبار
اپل رسما اعلام کرد: ۲۱ شهریور منتظر آیفون‌ها و محصولات جدید این شرکت باشید

اپل رسما اعلام کرد: ۲۱ شهریور منتظر آیفون‌ها و محصولات جدید این شرکت باشید

لحظاتی پیش اپل به صورت رسمی و با انتشار دعوت نامه‌ای، از برگزاری مراسمی تازه در تئاتر استیو جابز خبر داد.
۱۳۹۷/۶/۸

بالاخره انتظارها به سر آمد! لحظاتی پیش اپل به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت در تاریخ ۱۲ سپتامبر سال جاری و در تئاتر مشهور استیو جابز، میزبان یک مراسم ویژه خواهد بود. برای جزییات بیشتر در این مورد، در ادامه با ما همراه شوید. 

همانطور که گفتیم، اپل به طور رسمی اعلام کرده که این شرکت در تاریخ ۱۲ سپتامبر سال جاری، قصد دارد مراسمی تازه برگزار کند که تا بحال صحبت‌های زیادی پیرامون این محصولات شده است. اولین انتظاری که از اپل داریم، رونمایی از دو آیفون Xs و Xs پلاس است که با نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۵ اینچی و مشخصات بهبود یافته نسبت به آیفون ۱۰ سال گذشته به بازار عرضه خواهند شد. پس از آن، انتظار داریم که اپل یک آیفون اقتصادی جدید را با مشخصات و طراحی شبیه به آیفون ۱۰ ولی با برخی عقبگردها همچون نمایشگر LCD و دوربین تک لنز به بازار عرضه کند. سال گذشته، اضافه شدن آیفونی هزار دلاری به چرخه اپل کمی شوکه کننده بود و به همین سبب، دیدن آیفونی با نمایشگر کم حاشیه، سیستم فیس آیدی، بدنه شیشه ای و قیمت حدود ۶۰۰ دلار بسیار خوشایند است. 

image

در این مراسم همچنین باید شاهد رونمایی از آیپد پرو‌های جدید و اپل واچ سری چهارم باشیم. هر دو محصول مذکور قرار است نسبت به نسل قبلی خود از حاشیه نمایشگر‌کمتری برخوردار شده و به ژست‌های لمسی برای کنترل دستگاه مجهز می‌شوند. جدا از این موارد، انتظارات دیگری هم داریم که به زودی مقاله‌ای درباره‌ تمامی محصولات مورد انتظار از سوی اپل منتشر خواهد شد. اصولا دعوت نامه‌های اپل دارای حداقل یک رمز در خود می‌باشند و اگرچه در این تصویر، نمای بالایی مقر مدیریتی اپل و عبارت دور هم جمع شوید چندان مورد خاصی را بازگو نمی‌کنند، اما قطعا رنگ طلایی و پس زمینه مشکی که در این تصویر مشاهده می‌شود احتمالا به این موضوع اشاره دارد که ستاره‌های مجلس یعنی آیفون‌های ۲۰۱۸ با رنگ طلایی هم عرضه خواهند شد. یک مورد دیگر که کاملا به چشم می‌آید، شباهت این حلقه به حلقه چرخان اپل واچ است. البته این نمای از بالا به دکمه آیفون هم بسیار شبیه است و شاید محصولی با دکمه هوم شاهد باشیم (آیفون اس ایی جدید؟). فراموش نکنید که در تاریخ ۱۲ سپتامبر یا به عبارتی ۲۱ شهریور ساعت ۲۱:۳۰،  جی اس ام را دنبال کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

آرمان

۱۳۹۷/۶/۹
اهان این شد خبر?، نه خبر معرفی نوت ۹?

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۹
محصولات از قبل لو رفته‌اند و ما فقط ۲۱شهریور می‌خواهیم "بسته" بسوزانیم?
صحبت‌های تیم‌کوک هم که کاملاً مشخصه: ما آمده‌ایم تا دنیا را متحول کنیم. ما فیدبک‌های شما را دریافت کردیم و اونها را در طراحی آیفون‌های جدید لحاظ کردیم. ما تلاش کردیم تا آیفون‌جدید تعاملِ شما با زندگی را آسان کند. آیفون‌، امروز در روستاهای دور هم خواهان دارد. شعار ما هر جُنبنده‌ای یک‌آیفون

s.mohsen

۱۳۹۷/۶/۸
فقط میشه حسرت خورد