خانهاخبار
افشای جدیدترین رندرهای پرچمدار Xperia XZ3 پیش از رونمایی رسمی

افشای جدیدترین رندرهای پرچمدار Xperia XZ3 پیش از رونمایی رسمی

در شرایطی که تنها چند ساعت دیگر به رونمایی رسمی از پرچمدار Xperia XZ3 باقی مانده، تصاویر رندری متعددی منتسب به آن منتشر شده است. این تصاویر گوشی مذکور را در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و قرمز به نمایش می‌گذارند.
۱۳۹۷/۶/۸

سونی قصد دارد امروز از تازه‌ترین گوشی پرچمدار خود تحت عنوان Xperia XZ3 پرده بردارد. در خلال روزهای اخیر بارها شاهد انتشار خبرهای مختلفی درباره این گوشی بوده‌ایم و دیگر تقریبا هیچ مشخصه فنی‌اش وجود ندارد که بر ما پوشیده مانده باشد. از طرفی تنها چند ساعت پیش از رونمایی رسمی Xperia XZ3 تصاویر رندر شده متعددی منتسب به این گوشی سطح بالا منتشر شده‌اند تا آن را بار دیگر از زوایای مختلف به نمایش بگذارند.

image

از نظر طراحی ظاهری می‌توان ادعا کرد که مورد تازه‌ای در نمای Xperia XZ3 دیده نمی‌شود. سونی در توسعه این گوشی دوباره از رویکرد طراحی Ambient Flow بهره گرفته است که پیش از این هم در پرچمدار دیگری شاهدش بوده‌ایم؛ اما به نظر می‌رسد که این بار گوشه‌های بدنه خمیده‌تر در نظر گرفته شده‌اند تا نمای ظاهری Xperia XZ3 شباهت بیشتری به سایر پرچمداران مدرن پیدا کند. بدنه این پرچمدار هم همان‌طور که انتظار می‌رفت از جنس شیشه و فلز ساخته شده است.

نکته جالب و تازه‌ای در طراحی پنل پشتی Xperia XZ3 دیده می‌شود. سونی بریدگی ناچ مانندی را به پنل پشتی این گوشی تازه اضافه کرده است و به نظر می‌رسد که این سازنده قصد دارد در آینده اکسسوری مرتبطی را برای این قسمت معرفی کند.

علاوه بر تصاویر رندری متعدد که پرچمدار Xperia XZ3 را در رنگ‌های مختلفی به نمایش گذاشته‌اند، همچنین فهرستی هم از مشخصات فنی آن منتشر شده است. این گوشی سطح بالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود.

Xperia XZ3 صفحه نمایش 6 اینچی از نوع P-OLED با وضوح تصویر 2880 در 1440 دارد و از دوربین 19 مگا پیکسلی تکی به همراه باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

پیش بینی می‌شود سونی پرچمدار تازه خود را در رنگ‌های مشکی، سفید نقره‌ای، سبز و قرمز معرفی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)