خانهاخبار
بنچمارک پرچمدار Xperia XZ3 سونی با 4 گیگابایت رم

بنچمارک پرچمدار Xperia XZ3 سونی با 4 گیگابایت رم

تنها چند ساعت دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمدار Sony Xperia XZ3 باقی مانده اما خبر تازه‌ای منتسب به آن منتشر شده است. این گوشی با 4 گیگابایت رم در پایگاه بنچمارک دیده شده و برخی مشخصات دیگرش هم فاش شده است.
۱۳۹۷/۶/۸

کمپانی سونی قرار است فردا در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی IFA 2018 برلین از تازه‌ترین پرچمدار خود به نام Xperia XZ3 پرده بردارد. در خلال روزهای اخیر گزارش‌ها و تصاویر متعددی منتسب به این گوشی سطح بالا منتشر شدند و اطلاعات بسیاری را درباره آن فاش کردند. در ادامه این خبرها، Xperia XZ3 حالا در شرایطی که کمتشر از 24 ساعت تا رونمایی رسمی از آن باقی مانده، در پایگاه بنچمارک دیده شده و مشخصات فنی‌اش هم فاش شده است.

image

گوشی Xperia XZ3 سونی توانسته است در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازهای جالب توجه به ترتیب 2330 و 8665 را به دست آورد. فهرست مشخصاتی که پایگاه بنچمارک منتشر کرده است، بار دیگر تعبیه پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 را در پرچمدار تازه سونی تأیید می‌کند. البته این موضوع اصلا دور از ذهن نبود؛ چراکه اسنپ‌دراگون 845 آخرین و تازه‌ترین پردازنده سطح بالای کوالکام به شمار می‌رود. از طرفی شایان ذکر است که Xperia XZ2 هم از پردازنده مذکور قدرت می‌گیرد. به نظر می‌رسد سونی این بار هم قصد دارد دو نسخه متفاوت از پرچمدار خود ارائه دهد. اولین نسخه همان‌طور که در فهرست مشخصات بنچمارک هم درج شده، 4 گیگابایت حافظه رم دارد؛ در حالی که نسخه سطح بالاتر آن از 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست این نسخه‌ها در کدام مناطق عرضه می‌شوند و برای دسترسی به اطلاعات کامل این موضوع باید منتظر انتشار بیانیه سونی بمانیم. در فهرست بنچمارک پیش رو همچنین سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای برای گوشی Xperia XZ3 تأیید شده است و انتظار می‌رود همه نسخه‌های دستگاه مذکور از همین نرم افزار بهره ببرند.

image

شایعه شده است که پرچمدار Xperia XZ3 از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و می‌توان آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD هم ارتقا بخشید. همچنین انتظار می‌رود سونی آن را به لنز 48 مگا پیکسلی تکی در پنل پشتی مجهز کند و دوربین سلفی 13 مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن قرار دهد. پیش بینی می‌شود که طراحی ظاهری در Xperia XZ3 به طور کلی شبیه به Xperia XZ2 باشد و طراحی گوشه‌های خمیده در پنل نمایش این نسل تازه تنها تفاوت آن‌ دو دیده شود.

در حال حاضر مشخص نیست سونی قصد دارد پرچمدار تازه خود را به چه قیمتی روانه بازار کند اما انتظار می‌رود که روند عرضه عمومی آن از نیمه دوم ماه سپتامبر آغاز شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)