خانهاخبار
بررسی ویدیویی اپلیکیشن بامیلو؛ فرصتی برای یک سال زندگی رایگان

بررسی ویدیویی اپلیکیشن بامیلو؛ فرصتی برای یک سال زندگی رایگان

کمپین یک سال زندگی رایگان بامیلو تا پایان شهریور ۹۷ برقرار است و برای شرکت در آن کافیست اولین خرید خود را از طریق اپلیکیشن بامیلو ثبت نمایید. برای آشنایی با اپلیکیشن بامیلو با بررسی آن همراه شوید.
۱۳۹۷/۶/۷

فروشگاه اینترنتی بامیلو با اجرای کمپین یک سال زندگی رایگان فرصتی را برای کاربران ایجاد کرده تا با خرید از اپلیکیشن بامیلو شانس خود را برای برنده شدن خدمات ویژه این اپلیکیشن امتحان کنند. 

کاربرانی که برای اولین بار اقدام به خرید از اپلیکیشن بامیلو نمایند فرصت این را دارند تا برنده کمپین یک سال زندگی رایگان بامیلو باشند. این کمپین با هدف آشنایی بیشتر کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی است که می‌تواند در اصلاح سبک زندگی، کاهش مصرف انرژی و سوخت و البته ساده‌تر کردن زندگی روزمره موثر باشد.

در همین راستا بررسی اپلیکیشن بامیلو را در جی‌اس‌ام آماده کرده‌ایم که شما را بطور کامل با بخش‌های مختلف آن آشنا می‌کند و نحوه جستجوی راجت کالاها و ثبت سفارش را شرح می‌دهد. این اپلیکیشن بصورت رایگان برای هر دو پلتفرم اندروید و آی‌اواس در دسترس است.

 

دانلود اپلیکیشن بامیلو و شرکت در قرعه کشی یک سال زندگی رایگان!

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ض

۱۳۹۷/۶/۱۱
حقیقتا که اپلیکیشن بامیلو اینقدر احتیاج به توضیح و تفسیر واضحات نداشت اما واقعا اینکه چطور مهرداد رجبی اینقدرررر لاغر شده توضیحش جالب تره!!!!
#sorrybutnotsorry

Yunes

۱۳۹۷/۶/۱۰
Samsung Galaxy tablet Android شخصی سازی دستگاه اندروید من