خانهاخبار
سامسونگ از اول سپتامبر برخی ویژگی‌های Samsung Health را حذف می‌کند

سامسونگ از اول سپتامبر برخی ویژگی‌های Samsung Health را حذف می‌کند

ظاهرا سامسونگ یک به روز رسانی عمده برای اپلیکیشن پایش سلامت خود یا همان Samsung Health عرضه می‌کند که برخی از ویژگی‌های این سرویس و امکان همگام سازی داده‌ها با سایر اپلیکیشن‌ها را حذف خواهد کرد.
۱۳۹۷/۶/۸

سامسونگ با ارائه‌ی یک به روز رسانی بزرگ برای Samsung Health که روز اول سپتامبر انجام می‌شود، تغییرات زیادی را در این اپلیکیشن اعمال می‌کند. بزرگترین این تغییرات را می‌توان حذف یکپارچه سازی این اپ با اپ‌های سوم شخص دانست که پیش از این با عنوان Connected Devices از آن‌ یاد می‌شد. در حال حاضر پلتفرم سامسونگ این امکان را به کاربر می‌دهد تا داده‌های مرتبط با سلامتی خود را با اپلیکیشن‌های رقیب مانند Google Fit یا Fitbit همگام سازی کند؛ اما از اول سپتامبر ارتباط با تمامی این اپلیکیشن‌ها، به جز Strava قطع خواهد شد.

image

دو ویژگی دیگری که در این روز از Samsung Health حذف می‌شوند، اندازه گیری میزان تابش فرا بنفش و رطوبت هوا است که تمامی اطلاعات قبلی مرتبط با این دو ویژگی نیز به همراه آن از بین می‌رود. حذف این ویژگی‌ها و به ویژه امکان ارتباط با سایر اپلیکیشن‌ها منجر به محدودتر شدن اپلیکیشن سلامتی کره‌ای‌ها می‌شود و اگر از این اپ برای اتصال ساعت یا دستبندهای هوشمند برندهای دیگر به گوشی گلکسی خود استفاده می‌کردید، با شروع ماه سپتامبر دیگر این امکان برای شما در دسترس نخواهد بود و باید اپلیکیشن مربوط به برند گجت خود را روی گوشی‌ نصب نمایید.

شاید این امکان سامسونگ کمی عجیب به نظر برسد، اما این کار برای حفظ کاربران و ترغیب آن‌ها به استفاده از اکوسیستم این شرکت، مانند ساعت هوشمند یا دستبندهای سلامتی است. اما کمپانی کره‌ای باید این موضوع را در نظر بگیرد که با معرفی ساعت هوشمند گوگل در ماه اکتبر، یک رقیب قدرتمند برای گجت‌ها و اپلیکیشن خود ظاهر خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)